Share.

37 Comments

  1. Kim 2'nci kim 3'ncü olacak diye seviniyorlar. Bu heyecan onun için anlıyoruz içinizdeki Galatasaray düşmanlığını 😅

  2. Ben hala Fenerbahçe'nin şampiyon olacağını düşünüyorum! 8 yaşındaki oğlum SALİH potansiyelini gerçekleştirir ve Fenerbahçe'nin yeni Arda Guler olur. Sayfamdaki videolar göz atın.

  3. Besiktaslı kardeşim ortada GS gol yedimi FB liyle kucaklaşıyor FB gol yedimi GS liyle kucaklaşıyor😅😅😅

Leave A Reply