Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads ベシクタシュ 3-1 ガラタサライ チームのゴール リアクション ビデオが気に入ってカバラに登録していただければ幸いです #beşiktaş #galatasaray #fenerbahçe #discover #aboubakar
Duru Türken on 2023-04-30 9:01 PM Kartal aslan avladıı Bjk ve fb kraldır gerısı yalandır Ben fb'liyim💖❣️
Bilal Kaya on 2023-04-30 9:30 PM Kim 2'nci kim 3'ncü olacak diye seviniyorlar. Bu heyecan onun için anlıyoruz içinizdeki Galatasaray düşmanlığını 😅
Sal's Life on 2023-04-30 9:43 PM Ben hala Fenerbahçe'nin şampiyon olacağını düşünüyorum! 8 yaşındaki oğlum SALİH potansiyelini gerçekleştirir ve Fenerbahçe'nin yeni Arda Guler olur. Sayfamdaki videolar göz atın.
E.A. on 2023-05-01 1:28 AM Besiktaslı kardeşim ortada GS gol yedimi FB liyle kucaklaşıyor FB gol yedimi GS liyle kucaklaşıyor😅😅😅
~Beşiktaşlı_Ronaldo~ on 2023-05-04 9:58 PM şapiyonsunuz die övünmeyin Aslanım Gün gelir devriniz sona erer Kartal Zirvede yerine geçer
Cevat Bıyık on 2023-05-05 4:02 AM Teşekkürler abi niye dersen ben bu gollerin tam versiyonunu istemiştim
37 Comments
Yine Şampiyonuz sakin olmalı ve plana güvenmeliyiz
Kartal aslan avladıı
Bjk ve fb kraldır gerısı yalandır
Ben fb'liyim💖❣️
🤍🖤🤍🖤
Fenerlilerin gsye degilde bjk gol attiginda sevinmesi ..
galata ağlama😎😂😂
🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍
Kim 2'nci kim 3'ncü olacak diye seviniyorlar. Bu heyecan onun için anlıyoruz içinizdeki Galatasaray düşmanlığını 😅
Ben hala Fenerbahçe'nin şampiyon olacağını düşünüyorum! 8 yaşındaki oğlum SALİH potansiyelini gerçekleştirir ve Fenerbahçe'nin yeni Arda Guler olur. Sayfamdaki videolar göz atın.
Gs aglama😂
Şu ekibe bayılıyorum yaa iyi ki varsınız ❤️😄
Besiktaslı kardeşim ortada GS gol yedimi FB liyle kucaklaşıyor FB gol yedimi GS liyle kucaklaşıyor😅😅😅
Yenildik ama olsun😢😢
3 Golümüzü saymayarak
istedikleri kadar sevinsinler hinede şanpiyon yazdıracaz 💛❤💛❤💛❤🦁🦁
Abi maçta şike yapıldı şerefsiz hakem Bjk yi tutuyodu
İkardi gol atınca mum gibi sönersibiz😊
Kardeş yaptık fbjkyi
Aglma gese
İyi sapladık 🤍🦅🖤
😎😎🇹🇷🇹🇷🤍🖤
İkincilik için sevinmeyin la 😂
Fb liyim ama bu maçta BJK yi tuttum ve 3 1
Beşiktaş lilar beni kız olarak görüyor
İkardi cakıyordu hani
Ezik Galatasaray bastılar
GSağlama bu sene şampiyon fener❤
bırakın biz 127 kere yenmişiz Beşiktaş bizi 111 kere yenmiş
Hepte biz kazanmayalım biraz sizde kazanın
Kartalım koyar GS ye böyle
İstediğiniz kadar sevinin yinede şampiyonuz❤🧡❤️🧡❤️🧡❤️🧡❤️🦁🦁🦁🦁
AbuSaPlar
Yav Fenerliler Beşiktaş’a 4 2 yenildilerya şimdi destekliyorlar
şapiyonsunuz die övünmeyin Aslanım Gün gelir devriniz sona erer Kartal Zirvede yerine geçer
❤
🖤🤍
Zaten şampiyon biziz
Teşekkürler abi niye dersen ben bu gollerin tam versiyonunu istemiştim