Share.

38 Comments

  1. اخه کیرم توت اینو با کینگ مسی و گوت رونالدو مقایسه میکنی حتماً خونه دهنتو آب بکش

  2. چند سالته بود فهمیدی اگه هالند تو کا بازی های فصلش هتریک میکر بازم به مسی که ۷۶ گل زد نمیرسید

  3. خوب که چی برو شب روز کون بده بهش احمق بی شعور تا حالا نفهمیدین این ورزش های دولتی تمامشون برای خالی کردن جیب شماست اگرنه ورزش که نه بیزینس بزرگ هست برو برو شب روز کیرشو تو کس ننت کن داداش ات یکم مرد بار بیان برو خودتم ساک بزن شب روز بدبخت احمق خایه مال

  4. داش تو تا صبح بگو هالند اینجور هالند اونجور اما هنوز به پای رونالدو و مسی نمیریه 😂

  5. بابا این بچه که تازه وارد فوتبال شده با مسی و کریس مقایسه میکنید که چند ساله دارن بازی میکنن
    تو اختلاف گل و پاس کلش ببین نشون میده مفت خوری بیش نیست بزار پپ بره ببین این چی میشه
    لطفا واسه ویو هر چرتو پرتیو به زبون نیارین

  6. فقط یه مطلب کوچولو
    هالند خودش به تنهایی رکورد دار بیشترین موقعیت خراب کردن تو پریمیر لیگ هم هست =)
    و این یعنی هر چی گل زده همش به لطف هافبکای سیتی بوده
    و هر مهاجم دیگه‌ای جای اون بوده ،احتمالش زیاد بوده که حتی از اونم بیشتر گل برسونه
    وقتی تعداد موقعیت‌های خلق شده بیشتر می‌شه ،صد در صد تعداد گل‌های به ثمر رسونده هم بیشتر می‌شه

  7. داداش تا میتونن میکارن برا هالند هالند پخ رونالدو نی اگر یه تیم دیگ فقط بکارن برا یه بازیکن اون بازیکن بیشتر از صد گل میزنم

  8. هیچکس مثل رونالدو و مسی نمیشه کاشکی هر دو تو لالیگا مونده بودن تا وضع بهتری داشته بودن

  9. آخه یه رکورد دیگه رو ندیدی ؟بیشترین موقعیت خراب کردن تو تاریخ لیگ انگلیس داره و عزیزم تیم منچستر سیتی اینقدر خوبه که هر بازی بیش از پنج شش موقعیت گل برای فورواداش ایجاد می کنه ،تو باید بدونی تیم خیلی مهمه

  10. نسبت گل به بازی رونالدو و مسی به خاطر این کمه که چون تو چند سال اخیر کم گل زدن واین هم دلیلش اینه که سنشون بالا رفته
    هالند هم مطمعن باشین از اول تا آخر دوران فوتبالیش همیشه یکسان گل نمیزنه

  11. رونالدو ۱۸ سالش بود اومد منچستر یونایتد، این هیولا رو که چن فصل دورتموند بازی کرده رو با یه جوون ۱۸ ساله مقایسه میکنی؟ اونم با این آب و تاب؟؟؟ در ضمن رونالدو مهاجم نوک نبود زمان منچستر فرگوسن. مفت خور ترین مهاجم اروپا همین هالند، ۷۰ درصد گل هاش تو شش قدمه.

  12. حالا همه طرفدارای مسی رونالدو دارن فشار میخورن کص شعر میگن فشار نخورین دیگه بدبختا 🗿🤣مگه اینم فشار داره یکی بهتر پیدا شده فقط همین

Leave A Reply