#LEINEW #leicestercity #Newcastle レスターはダカ、マディソン、ティーレマンスのゴール x 2 でニューカッスルを 4-0 で快勝しました。すべての vlog にはさまざまな言語の字幕が付いています。 設定に移動し、キャプションをオンにします。 私が今後も Vlog を作り続けるよう励ますために、私の Vlog を購読し、「いいね!」していただければ幸いです。 友達やサッカーファン全員に私のチャンネルを知らせてください。 コメントも残して、このビデオブログについてのご意見や、ゲームに関するその他のコメントをお聞かせください。 コメントを読むのも返信するのも大好きです! You Tube から集まった収益は、亡くなった会長を追悼してヴィチャイ スリヴァッダナプラバ財団に寄付されます。 Vichai Foundation について知るには、リンクをクリックしてください https://www.lcfc.com/fans-community/foundation 新しいアップロードが公開されるたびに、「いいね!」、「シェア」を押し、「購読」ボタンを押してください。 今やれ!! 私に連絡したい場合は、foxnabilkapasi@gmail.com までメールしてください。

Share.

27 Comments

  1. Nabil, how do you feel about our team? Do you think we could make a nice run and get in the top 5?

  2. Kkkkk.. nabil don't break my ribs with laughter! i'll teach you how to sing that patson daka song. Keep it up man you're doing it..💪

  3. Well done young man!!! Greetings from Canada. Yes, there is life north of the American border, and, some of us even support Leicester. The reason?……..because,….we are THE PEOPLE!!! Ya-Les-Tah !!!!! Keep up the good work.

  4. ทำคลิปให้พวกเราดูทุกแมตช์นะ 💙🦊🇹🇭

  5. Hi fox debil really love watching your blogs and still go and watch leicester city only go to home games mind I come from Lincolnshire I was born in leicester tho I love it when we win and will be there on 11 of Feb hopefully we will win keep up the good work if you still do it it makes me feel really happy when I watch you blogs so brilliant love the one where you go mad laugh so much

Leave A Reply