アーセナルのセンターバック、ウィリアム・サリバは、ガナーズの2022/23シーズンプレミアリーグ最後の対戦後、ファンに感謝の意を示した。 #アーセナル #プレミアリーグ #サリバ ► チャンネル登録: https://www.youtube.com/channel/UCABau7DblBT5Kd943sBbEWQ ► ポッドキャスト: https://pod.link/1652497071 ► ツイッター: https://twitter.com/ArsenalFC_fl ► Facebook: https ://www.facebook.com/AFCFootball.London ► ウェブサイト: https://www.football.london/arsenal-fc/ あなたと同じように、私たちもアーセナルが大好きです! そのため、私たちは、football.london での広範なアーセナルの報道を、アーセナル ファンに特化した熱心なプラットフォームであるアーセナル ウェイで補うことにしました。 北ロンドンの赤面への情熱を共有するライターやプレゼンターが、スタンドや記者席の雰囲気を反映する文章、映像、音声コンテンツを制作します。
8 Comments
I’ve missed this
Saliba❤
Saliba saying his goodbyes before he joins a big club xx
He will stay… arsenal are a great club and they are a family.
They will buy the players to progress the project for trophies. Nothings guaranteed in football and rival fans can bullsh1t about you ain’t win nothing , but aside from city what club has?
Just the other mank club..
Arsenal are in the ascendency.
Suck it up .
Cunha 🟠⚫️
the love the fans have for this kid is insane…
if latest news is true, it might have been a goodbye
Saliba is a class defender. That’s brilliant. We have missed him since he has been injured.