長年フィリーズのローテーションを支えてきた岩は揺るぎない。 アーロン・ノラがフィラデルフィアに残留する7年契約を正式に結んだ。 購読することを忘れないでください! https://www.youtube.com/mlb 他の場所でもフォローしてください: Twitter: https://twitter.com/MLB Instagram: https://www.instagram.com/mlb/ Facebook: https://www.facebook .com/mlb TikTok: https://www.tiktok.com/share/user/6569247715560456198 毎日 MLB.com をチェックして、MLB.TV の「今日の無料ゲーム」をご覧ください。 https://mlb.com/freegame すべての野球ニュース、統計、スコアについては、当サイトをご覧ください。 https://www.mlb.com/
24 Comments
Yessss
As a Phillies phan,
aaron nola is a beast
I got the first like and comment
Hi guys I like baseball
2024 WORLD SERIES HERE WE COME❤️#RINGTHEBELL
Let’s go Nola
No Ohtani’s better
Him
Nothing from 2018 huh
had a good chuckle hearing the only run allowed in his first start was from a home run. Love ya Noles.
Welcome back Nola! Phillie for life!!!
Overrated.
Bring back bullpen carts.
Welcome back Nola!!
Dang, was hoping to see his game agains the Mets where he tied Tom Seaver's record by striking out 10 Mets in a row.
Now it's time to focus on a ring! 🔥
やたらに球団を変えると、1からチームメイトたちとコミュニケーションを取らないといけないし、環境も変わる。そう考えると、残留は良い決断だったんじゃね❓そもそも強いチームだし。
DAD LOOKED LIKE GEORGE BRETT
14:25 -😭 why did they show him giving up a nuke
Welcome HOME AARON NOLA
Nola's WAR of 2.1 is only one-fifth that of Ohtani. Assuming Ohtani signs a $500 million contract, Nola's contract is an overpayment.😅
🙌🙌🙌
Aaron🎉