シャルル・ド・ケテレール | スキルと目標 | ハイライト Charles de Ketelaere (オランダ語。Charles De Ketelaere、2001 年 3 月 10 日、ブルージュ生まれ) は、ベルギーのサッカー選手であり、クラブ ブルージュとベルギー代表チームのミッドフィールダーです。 ブルージュ出身のチャールズは、同名のクラブのアカデミーでサッカーのキャリアをスタートさせました。 2019 年 9 月 25 日、彼はフランクス ボラインスとのベルギー カップの第 6 ラウンドの試合で、クラブ ブルージュのメイン チームでデビューしました。 2019年10月22日、パリ・サンジェルマン戦でUEFAチャンピオンズリーグデビューを果たした。 2019年11月22日、彼はオステンドクラブとのベルギートップディビジョンチャンピオンシップマッチでデビューし、76分にハンスヴァナケンに取って代わりました。 彼はベルギー U16、U17、U19、U21 の代表チームでプレーしました。 2020年11月11日のスイス代表戦でベルギー代表デビュー。 #charlesdeketelaere #deketelaere #charlesdeketelaereskills
46 Comments
Thank you for watching and don't forget to Subscribe and turn on your notifications ''BELL'' for more videos!
Also Like/Share and Comment below!
He plays like a defense player
Wellcome arsenal
Who's watching after Psg vs Brugge?
vengo del partido brujas vs psg que buen jugador
He was stunning against psg ✨ hope his name roll on YouTube ❤️
Class player Charles De Ketelaere
Not good enough
링크떠서 찾아본 닭붕이1
Come to Bologna fc!
SS LAZIO ⚪️🔵🦅 you are ready to let us dream, hope you will join our crazy team
تريد المزيد
Dont like
Come to Milan 💞
WELCOME TO AC MILAN 🔴❤️⚫
I hope he will play for Ac Milan
There is no skills to be in strong champions .. and. 40 million is to much for him .
come to milan
Özil esque
Is he the Kessie replacement? Lots of defensive highlights, not much offensively.
Dai video non mi sembra nulla di particolare …. speriamo bene.
Forza milan
Ti aspettiamo a milano❤️🖤🗡️😁👍
welcome to leicester city
Puro mancino, calcio pulito, non velocissimo, non potentissimo, non esattamente un cecchino. Può migliorare e diventare più…sostanzioso, ma francamente non si capisce l'infatuazione del Milan per quello che tutto sembra tranne l'erede di un gigante come De Bruyne
Sopravvalutato per giunta in un campionato mediocre
I'm not impressed by him, to be honest, he seems just normal like any other normal players, Ac Milan have been interested in him for months like he is De bruyne or something 😅
4:44 min. sprecati a vedere il nostro prossimo acquisto. Che merda!
Nn li vale mai 33 milioni
Si si, su YouTube sono tutti fenomeni, personalmente non lo reputo un fenomeno…
Why play in a weak league premier Leeds Utd biggest league in the world
Milan can’t afford him enough said 👌
Che cagata spendere 35 milioni per questo. Vale un Pessina altro che kaká
He’s coming to Leeds🤘🏻
Non posso credere che il Milan possa spendere 40 mln per questo bidone
Maignan;Florenzi, Kalulu, Tomori, T.Hernandez;Tonali;Chukwemeka, Adli;Ziyech, De Ketelaere, Leao.
dall'Eccellenza belga alla serie A…🤔
CDK>> AC MILAN ✓
Welcome to milan 🔴⚫
Welcome to Milan!
Benvenuto al ❤️🖤❤️🖤. Un gran bel giocatore (nn sarà un fenomeno) ma e stra completo. In una squadra cm la nostra porta in dote tante cose che ci mancavano.
Benvenuto al Milan 👍👍👍👍👍👍🎊🎊🎊
Bravo ma non vedo niente di spettacolare.
Nada extraordinario ese jugador increíble cómo el Milan pago 32 k x este jugador juvenil. 🙄
OVERRATED…
SOPRAVVALUTATO…
lo busco por que lo tengo repetido en el album y quería saber quien pija era este boludo
Anche da queste immagini non mi pare un fenomeno…