Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads デスティニー・ウドギーがプレミアリーグのより優れたチームでプレーしていることは明らかですが、彼はアントニー・ロビンソンよりも優れたLBなのでしょうか? 🤔 #usmnt と #fulham のファンがこのテイクについて何と言っているか知りたいです。
@ItsBroMigo on 2024-02-19 4:52 PM Too soon to say Udogie is just outright better than Jedi. Guy has been a standout player for a mid table team for years, while recently proving he can lock down some of the best attackers in the league
1 Comment
Too soon to say Udogie is just outright better than Jedi. Guy has been a standout player for a mid table team for years, while recently proving he can lock down some of the best attackers in the league