エリック・ガルシアがFCバルセロナと再び噂され、ダビド・シルバがラツィオへの移籍提案に疑問を抱いている可能性があり、ジョン・ストーンズがウェストハムと噂されており、エヴァートン、アーセナル、チェルシーも噂されていることから、デイリーマンシティの移籍情報が報じられている。 最後に、ルーカス・ヌメカはアンデルレヒトでヴァンサン・コンパニーと合流する可能性がある。 冒頭では、マンチェスター・シティがトッテナム・ホットスパーのミッドフィールダー、ハリー・ウィンクス獲得に4000万ポンドを支払う準備をしているという噂や、マンチェスター・シティの噂を受けて元スパーズのヤン・フェルトンゲンが正式にベンフィカに加入するという噂について触れている。 リヨンのウセム・アワルとナポリのカリドゥ・クリバリの最新情報もお伝えします。 このビデオで使用されているソースは次のとおりです: MEN、Sky Sports News、SL Benfica、L’Equipe、Aurelio De Launchiis、Gazzetta、Sport、Football Insider、Mike McGrath、The Daily Telegraph! ビデオをお楽しみください! 🙂 #mancity #manchestercity #mcfc ソーシャルメディア – Twitter – https://twitter.com/JSGC171 Instagram – https://www.instagram.com/jaysidlow/?… お問い合わせ – jsgc171@gmail.com その他のチャンネル: MixedSid – https://www.youtube.com/channel/UC8Tl… JSGC Vlogs – https://www.youtube.com/channel/UCHxL… JSGC Gaming – https://www.youtube.com /channel/UCx0t… リンクは私のページのヘッダーにもあります。 私のコンテンツやゲームプレイが気に入ったら、忘れずに購読してください。私の名前の横にあるベルをクリックすると、新しいビデオがアップロードされたときに (毎日) 通知が届きます。 また、大きな親指を立てることも忘れないでください。 たくさんの愛を。 今は安らかに、チャオ。 JSGC
22 Comments
Forget Koulibaly. Please buy Upamecano
Very tough match today, but if city take their chances I can see them going all the way, regardless of defensive issues
I will tune in against lyon see you then
get in there js 4 0 tonight to blueboys ctid
quite worrying we are linked to semedo, winks and koulibaly, all either not good enough or in bad form atm. quite sure we will get koulibaly cuz we are the only ones willing to pay that much for him and napoli will eventually have to give in, but really hope it fails
Jason you got your wish if we beat Lyon we will play Bayern Munich scary😌😧😧😨😨😱 who thinks we will beat Bayern Munich if we beat Lyon
Hey Jay!
Eric García needs to be sold this year(18 million plus add ons – done ✅)
Harry Winks 👎🏾 (Overpriced/Overrated)
Aouar 👍🏾 (Better version of Gundogan)
Koulibaly should not overpay after his abismal Barcelona performance. They should set a deadline and make a final offer take it or leave it offer.
no one will ever pay more than 30mil for stones, lets be honest
City should try and sign players like zagadou, aribo, digne and Ryan Kent.
I hope we win the champions league and i also hope we dont sign winks
We could rob Thiago for £35 million why are we going for winks
Koulibaly looks like a mix between Laporte and otamendi, first instinct it to always go to ground. Although he does win most tackles I like someone who can stay on their feet like a Laporte or VVD. KK also has a sick pass in him
U r Going to b shame today and man city will want messi
Man city s zero of zeros. First I don't need R.Sterling,, get off him from city
M.city is one of worse clubs if they keep R.Sterling… go back to Jamaica
Eric Garcia is the worst defender in the world
Great video! Have a look at our page and sub if you like 🙌
We need good and reliable forward instead of G.Jesus….How many of us agree?
What about the goal keeper man
We need haaland in this team
After the loss to Lyon we need a miracle..not Harry Winks….
Would rather have ouoar