試合の直後、メッシは、メッシの前にチームキャプテンを務めていたデアンドレ・イェドリンにキャプテンマークを手渡し、イェドリンがインテル・マイアミ史上初のトロフィーを掲げることができた。 これは、メッシが史上最高の選手であるだけでなく、史上最も謙虚なスポーツマンである理由も示しています。 彼を憎むことはできません! Instagram: http://instagram.com/Wouva10 Twitter: http://twitter.com/Wouva10 Facebook: http://facebook.com/Wouva10 🗣 私のビデオにコメントすると、私の Instagram で紹介されるかもしれませんページ! 特別協力: IeraHDTV © Wouva
12 Comments
That’s class
AND PEOPLE HATE THIS GUY💔
Messi class
Congratulations Miami! Messi is a man of class.
GREATEST OF ALL TIME
Messi is just way too humble
Por isso que é O GOAT EVER.🙌🙌🙌
Not world class, even better, Messi class !
The goat the legend 🐐🐐🐐🐐🐐
Good to see him enjoying himself. But sad he's wasting his talent at mls. He is still the best player and should be playing Champions league.
Messi the greatest footballer ever in history.
Still hate him 😂