Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads プリシッチとツィエクは夏にチェルシーを退団したいと考えており、ワールドカップで好成績を収め、より多くの移籍希望者を引き付けることで、自分たちとチェルシーに大きな恩恵をもたらした。
@mahamatabdine1193 on 2022-12-01 7:54 PM I would love to see Ziyach leave Chelsea he deserves more playing time
@mrpipps90 on 2022-12-08 5:10 PM Why cant we just use our players properly…why is that so fucking impossible?
4 Comments
First
I would love to see Ziyach leave Chelsea he deserves more playing time
Don’t act like you guys are USA.
Why cant we just use our players properly…why is that so fucking impossible?