Share.

24 Comments

  1. 12.sınıfta okuyorum dershaneye gidecem kimseye yük olmak istemiyorum youtubeden para kazanıp dershane parasını kendim ödemek istiyorum bu kadar insan içinden 25 kişi a-bo-ne olursa moral verir.. 🎉

Leave A Reply