ベンジャマン・パヴァールは、チャンピオンズリーグのパリ・サンジェルマン戦で重要な勝利を収めた後、バイエルンのファンとともに喜びを分かち合った。 ► ムシアラ、ミュラー、デイヴィスらの活躍をもっと見たいですか? 今すぐ登録してベルを鳴らしてください🔔:https://fc.bayern/YouTubeAbo FCバイエルンマッチデーセンター:https://www.youtube.com/c/FCBayernMatchdayCenter Facebook:https://www.facebook.com/FCBayern Twitter:https://twitter.com/fcbayern Instagram:https://www.instagram.com/fcbayern TikTok:https://www.tiktok.com/@fcbayern Snapchat:https://fc.bayern/FCBayernSnaps ウェブサイト:https://fcbayern.com FC Bayern.tv:https://fcbayern.com/fcbayerntv FC Bayern.tvライブ:https://fcbayern.com/fcbayerntv/de/fcbayerntvlive FCバイエルンニュースレター:https://fc.bayern/newsletter_youtube
20 Comments
Thanks for the fans who support the team
❤❤❤❤
Man of the match
We love u Benji ❤️❤️
Benji not for sale
Guter Mann mit geistigen Aussetzern.Kommt oft zu spät und nagelt dann sinnlos den Gegner um.Entweder er besinnt sich auf seine Stärken und will bei Bayern bleiben oder im Sommer ne gute Reise…..kostet sonst nur Nerven …
Me da pena que se vaya del Bayern
He took one for the team. The most underrated player in our team. I don't understand WHY.
62
maybe, Pavard played all those last years at a false position.
It seems to be that he is way better as a central defender.
When he was bought from Stuttgart a few years ago, he also played central defender
Fc bayern ist sehr geil
You are the best in the team
bayern ist halt der beste club
My now favourite defender is Benjamin… Mia San Mia we must keep him
Benji muss über die Saison hinaus in München bleiben, er spielt wieder mal eine starke Saison
This doesn’t look like a guy who wants to leave.
He saved us🔥✔️
🤣🤣Absolutely % mad love… # more respect💪💪 #
@ team Bayern Munich forever 🇩🇪🤝
Peace and love
*EURE ❤️🤍
I love him