フィリップ・ムラデノビッチパナシナイコスへようこそ パナシナイコス:ムラデノビッチの詳細 パナシナイコスはフィリップ・ムラデノビッチとすべてを見つけ、セルビア代表サイドバックは数日中にギリシャでトレフォイルへの移籍を完了すると予想されている。フィリップ・ムラデノビッチのパナシナイコスへの移籍は最終段階に入った。 「グリーンズ」はセルビア代表左サイドバックですべてを見つけ、トリフィリに「来る」と述べており、数日以内にアテネで「グリーンズ」への移籍が完了すると予想されている。 32歳のディフェンダーはレギア・ワルシャワで素晴らしいシーズンを終えており、ポーランドリーグで6得点を挙げ、チームメイトのために6ゴールを生み出した一方、最近のセルビア代表チームの試合ではキープレーヤーとしても活躍したモンテネグロ戦では素晴らしいパスを提供し、ヴラホビッチの1-0をアシストした。ムラデノビッチはワンカルとともに新シーズンに向けてパナシナイコス守備陣の左サイドでデュオを形成し、トレフォイルはクリスチャン・ガネアの問題によって生じた穴を即座に埋めることになる。セルビア人選手はスペイン人選手とともに、イワン・ヨバノビッチ監督の選択で先発の座を「争う」ことになるだろう。
22 Comments
Πιστεύεις ότι μπορεί να βοηθήσει την ομάδα μας ο Filip Mladenovic ?
☘Αν θες άφησε μια Εγγραφή να φτάσουμε τους 10.000 πράσινους 🙏
Νομιζω οτι θα το βαζει σαν εχτρεμ αριστερα και μαζι με χουανκαρ θα ανεβοκατεβαινουν ωστε να μπερδευονται οι δεξιοι μπακ/εχτρεμ των αντιπαλων. Λιγο μεγαλος ειναι αλλα ξερει το τοπι οπως ολοι οι Σερβοι.
Aftos o paixtis ine piotikos, o logos pou erxete edo ine oti xtipise 3 paixtes stin polonia prin 1 mina kai tou dosane ena ban gia 3 mines.
An mas feroune allous 5 tetious, me ton Jovanovic proponity, to protathlima to exoume sigouro
Δεν είναι μεταγραφή πρωταθλητισμού ούτε επιπέδου Τσάμπιονς λιγκ. 31 χρόνων χωρίς προοπτική εξέλιξης και μια καριέρα όχι και κάτι το ιδιαίτερο!
Ποιόν θα πρωτοφυλάξουν, αυτόν ή τον Αϊτόρ;
Μπράβο πολύ καλός 💪
Μεγαλη παιχτουρα με καταπληκτικο αριστερο ποδι και αν χρειαστει και δεξι ,θα το καρφωσει απο παντου!
Ρε 'σεις αυτος εχει βιντεο με γκολ περισσότερα απο τον Σποραρ 😂😂😂
Υπάρχουν παίκτες, οι οποίοι ξέρεις εκ των προτέρων πώς… πάνω – κάτω θα εμφανισθούν, τι πρόσωπο
θα δείξουν, δηλαδή, και πού και σε ποιους τομείς θα προσφέρουν.
Κι αυτό, γιατί το στυλ τους… γίνεται εύκολα αντιληπτό. Διαβάζεται.
Αρκεί να το ξέρεις αυτό, το στυλ, να έχεις δει εικόνα, σε συνδυασμό πάντα – αυτό μην το ξεχνάμε –
και με την "φυσιογνωμία" την αγωνιστική και τα "θέλω" τής ομάδος σου. Αυτός είναι ο συνδυασμός, δηλαδή.
Απλά πράγματα.
Δεν μιλάμε για κάτι δύσκολο.
Τα χαρακτηριστικά τού συγκεκριμένου παίκτη, είναι γνωστά. Ενώ αγωνίζεται σε θέση ακραίου αμυντικού,
ωστόσο είναι επιθετικογενής, αρέσκεται να διατηρεί την μπάλα στα πόδια του, και να απειλεί, ενώ
δεν διστάζει ακόμη και να σουτάρει. Οι προωθήσεις του είναι αυτό που βασικά επιδιώκει, έχει και ντρίπλα
καλή, ντρίπλα… εξτρέμ (!)… και όχι απλώς αμυντικού, απλά παραμελεί κάποιες φορές τα αμυντικά του
καθήκοντα μένοντας… στην επίθεση ! ( Αργές επιστροφές. λογικό για κάποιον που προωθείται συχνά, και
ανεβοκαταβαίνει συνέχεια. Οπότε, οι ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΕΙΣ των αντιπάλων είναι το πρόβλημα, ΑΝ βρουν κενό χώρου
με μία "ξαφνική" γρήγορη, προωθημένη μπαλιά, δηλαδή ).
Προσέξτε όμως. Επειδή ο παίκτουρ πάει σε ομάδα που επίσης αρέσκεται να έχει την μπάλα στα πόδια,
δηλαδή, τον διαρκή έλεγχο, την κατοχή, και να επιτίθεται αυτή ( … αυτό κάνουν οι πράσινοι ), τότε, εύλογο
είναι να διακριθεί και ο παίκτης που ΕΧΕΙ αυτά τα στοιχεία !
… Ο Παναθηναϊκός σχεδόν σε όλους τούς αγώνες του διατηρεί τον έλεγχο, και το κάνει καλά, πειστικά,
πολλές δε φορές και ε μ φ α τ ι κ ά, οι επιθετικές αρετές τού συγκεκριμένου θα φανούν !
Θα αναδειχθούν.
tha gelasoume poli me auton!!!
Μακάρι να παίξει άλλου και οχι αριστερό μπακ
Αριστερό πόδι.κσλη επιτυχία στην παναθα αδερφε Σερβε
Ψιλοπαικτουρα φαίνεται 😮😮😮
Great player! All the best Mladen from Warsaw!!!
Θα δούμε μπαλίτσα από τον συγκεκριμένο παίχτη. Όποιος ξέρει, ξέρει.
Εγώ δεν ανησυχώ για τις μεταγραφές στο ποδόσφαιρο, φέτος.
Τουλάχιστον όχι ακόμη.
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει δύο κινήσεις. Μία επιστροφή, του Ζέκα, περισσότερο για συναισθηματικούς λόγους (και σωστά), και φυσικά αυτή τού Μλαντένοβιτς, που όλοι ξέρουμε τις δυνατότητές του. Μακάρι να είναι υγιής ο άνθρωπος, και θα προσφέρει.
Τώρα στην συγκεκριμένη θέση έχουμε τον ανεβασμένο, πια, Χουανκάρ, και τον διεθνή Σέρβο.
'Εναν πολύ επιθετικογενή μπακ. Που θα ταιριάξει στο παιχνίδι μας.
Απομένουν τώρα οι άλλες κινήσεις. Για την κάλυψη των υπολοίπων κενών. 'Ιδωμεν. Δεν φτάσαμε στην ώρα του πανικού. Τώρα βρισκόμαστε ακόμη στην περίοδο της αναμονής. Λίγη ψυχραιμία.
Φέτος κάτι θεωρώ ότι κινείται.
Θα δούμε. Το ξαναλέω.
παιχταρα αλλα απο ποτε το αριστερο μπακ εκτελει πεναλτι? 2:08
Ο πρώτος παικταράς έκλεισε. Αλλά δεν φτάνει, θέλουμε κι άλλους. Κι αριθμητικά δεν βγαίνει δηλαδή. Νομίζω πάντως ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Τουλάχιστον δύο στόπερ και δύο καλά χαφ, κορυφαίους, να καταφέρναμε να παίρναμε πριν την προετοιμασία και θα 'μασταν εντάξει. Για αρχή. Τα δύο χαφ πρέπει να είναι οπωσδήποτε πρώτης γραμμής. 'Ολοι το καταλαβαίνουν.
Μπάσκετ, φεύγουν όλοι, μένει μόνο ο Παπαγιάννης, κάτι ακούγεται και για Παναγιώτη Καλαϊτζάκη, δεν ξέρω, εγώ θα κρατούσα τον Γιώργο πάντως. Αυτός είναι ο καλός.
Πονίτκα ήταν ο μόνος ξένος που επέπλευσε. Εγώ θα τον κράταγα κι αυτόν ως όγδοο ξένο. Θα χρειαστεί.
Πολυ καλή low budget επιλογή ο Σέρβος, θα βοηθήσει πολυ στα προκριματικά του UCL. Ενδεχομένως να καταφέρει να μπει και στο βασικό σχημα του Παναθηναϊκού ,θα φτιάξει ωραία τριάδα με τον Juankar και τον Ganea.
Μλαντένοβιτς και Τζούρισιτς παικταράδες, τους ξέρουμε. Τεράστια απογοήτευση όμως και φέτος, στα φιλικά, Τρουϊγιέ, Τσοκάϊ.
Ειδικά ο τελευταίος όλο λάθη. Πρόσημο αρνητικό.
Κίνδυνος – θάνατος και ο Μάγκνου στην άμυνα. Με τις γκάφες και τις ολιγωρίες του.
Χρειαζόμαστε ενίσχυση. Κυρίως σε άμυνα και κέντρο. Εξάρι και στόπερ… χτες!
Λείπει ενα καλο 5άρι και χτυπαμε Ευρωλίγκα
Ο ανθρωπος ειναι μεγαλο αστέρι