Share.

20 Comments

  1. Ben yıllardır bu adamı gönderin dediğimde herkes çok İyi oynuyor diyordu. Adamda vefa, bağlılık gibi şeyler yok, istediği kadar güzel oynasın (oynamıyor o ayrı mesele) Sergen Yalçın'da bununla ilgili neler söyledi hâlâ Beşiktaş gibi bir kulüpte nasıl barındırılıyor anlamıyorum. Fenerbahçe desen galatasaray desen anlarım. Beşiktaş'ta böyle adamlara yer yok

  2. Su adama yapilan muamele kimseye yapilmamistir.Sanki isyerinde bedava calisiyorsunuz, ölusu semih ve rashitsa yi tokatlar, adamin istatisliklerine yaklasan yabanci oyuncu yok nankor bu bizim bjk liler

  3. Abubakara son bir fırsat versinler eğer bencil hareketlerinde vaz geçerse iyi bir abubakar en az 15 gol atar seneye iyi bir transfer parasinj alır

  4. İmanını satmış bir insandan karakterli olmasını beklemek zaten hataydı. Bu sözleşme Beşiktaş taraftarına yazar

  5. Madem bu abubakar alacağını kuruşuna kadar bırakmaz immobile ile ikili süper forvet olurlar bjk yönetimi bu sorunu halletmemiz bence

  6. Hayatini karartin I…nin forma da yok sozlesmesi bitince fişleyin hicbiyere gidemesin giriştugu kulüple hemen irtibata gecip nasıl bir sporcu olduğunu anlatin

Leave A Reply