Ben yıllardır bu adamı gönderin dediğimde herkes çok İyi oynuyor diyordu. Adamda vefa, bağlılık gibi şeyler yok, istediği kadar güzel oynasın (oynamıyor o ayrı mesele) Sergen Yalçın'da bununla ilgili neler söyledi hâlâ Beşiktaş gibi bir kulüpte nasıl barındırılıyor anlamıyorum. Fenerbahçe desen galatasaray desen anlarım. Beşiktaş'ta böyle adamlara yer yok
Su adama yapilan muamele kimseye yapilmamistir.Sanki isyerinde bedava calisiyorsunuz, ölusu semih ve rashitsa yi tokatlar, adamin istatisliklerine yaklasan yabanci oyuncu yok nankor bu bizim bjk liler
Hayatini karartin I…nin forma da yok sozlesmesi bitince fişleyin hicbiyere gidemesin giriştugu kulüple hemen irtibata gecip nasıl bir sporcu olduğunu anlatin
20 Comments
Ben yıllardır bu adamı gönderin dediğimde herkes çok İyi oynuyor diyordu. Adamda vefa, bağlılık gibi şeyler yok, istediği kadar güzel oynasın (oynamıyor o ayrı mesele) Sergen Yalçın'da bununla ilgili neler söyledi hâlâ Beşiktaş gibi bir kulüpte nasıl barındırılıyor anlamıyorum. Fenerbahçe desen galatasaray desen anlarım. Beşiktaş'ta böyle adamlara yer yok
Su adama yapilan muamele kimseye yapilmamistir.Sanki isyerinde bedava calisiyorsunuz, ölusu semih ve rashitsa yi tokatlar, adamin istatisliklerine yaklasan yabanci oyuncu yok nankor bu bizim bjk liler
Sadece menajeri mi abi kendisi de öyle
Bence kadro disi kalsin. Bütün sezon…
Gerı zekalı gıbı tekrar alırsan bu adamı buda sıket senı alsın parasını sonuna kadar kerız besıktas
Abubakara son bir fırsat versinler eğer bencil hareketlerinde vaz geçerse iyi bir abubakar en az 15 gol atar seneye iyi bir transfer parasinj alır
Verin abi 2. Lige bir takima bedava orda surunsun.
Hatta 3.lig takimi da olur.
Bunun gibi şerefsiz yoktur
Afrikalı hiçbir futbolcuyu kapının önünden bile geçirmeyeceksin.
İmanını satmış bir insandan karakterli olmasını beklemek zaten hataydı. Bu sözleşme Beşiktaş taraftarına yazar
Sunu taraftarin önüne birakin gidiyomu kaliyomu görürsünüz
Bir gitmedi adam 🎉
1 yil oynamamis bir oyuncuyu seneye kimse almaz.kadro disi kalmaya devam
Garanti maçlarda oynatın artık ne yapacan sg de denmiyoki
Madem bu abubakar alacağını kuruşuna kadar bırakmaz immobile ile ikili süper forvet olurlar bjk yönetimi bu sorunu halletmemiz bence
Hayatini karartin I…nin forma da yok sozlesmesi bitince fişleyin hicbiyere gidemesin giriştugu kulüple hemen irtibata gecip nasıl bir sporcu olduğunu anlatin
Bu herifi. 3 kez getirmek hataydı
Bırakmasın bu saatten sonra
Ama onu kulübeye bile sokmasinlar
Curutsunler tribünde
Yatırın abi pafla çalışsın sene bittiğinde kimse almaz
Oyuncu alırken önce karekterini araştıracaksın . Bir de gidenin gtünden geri gel diye dolaşmayacaksın.