Share.

25 Comments

  1. PSV straalde geen eenheid was niet fit hadden gewoon geen zin om te voetballen of gaven gewoon de bal aan Ajax en als ajax de bal had hadden ze geen energie om de bal af te pakken situaties mislukte PSV had die winners geluk niet mee.

  2. Psv was niet goed genoeg.. vindt je het gek je mist dest veerman schouten.. en psv speelde ongemotiveerd, als ze alleen al bij de les waren hadden ze gelijkgespeeld of gewonnen.. ajax haalt op deze manier de top 3.. het is alleen de vraag hoelang gaat ajax dit volhouden. Nog steeds zie ik ajax ruimtes geven.. kampioen worden voor ajax is nog te vroeg .. dit jaar moeten ze voor champions league gaan

  3. De bal schiet bij toeval door
    Beide goals van psv kwamen uit de lucht vallen
    2 keer komt Ajax achter en won't tóch
    Je merkt aan alles dat ze bij psv voelen dat het de verkeerde kant op gaat

  4. So perisic and de jong at 34 and 35 can still be in the team, but pepi who scores every time he plays a full match, can't? Come on he's 21 for fuck's sake, de jong isn't going to be there forever!

Leave A Reply