PSV straalde geen eenheid was niet fit hadden gewoon geen zin om te voetballen of gaven gewoon de bal aan Ajax en als ajax de bal had hadden ze geen energie om de bal af te pakken situaties mislukte PSV had die winners geluk niet mee.
Psv was niet goed genoeg.. vindt je het gek je mist dest veerman schouten.. en psv speelde ongemotiveerd, als ze alleen al bij de les waren hadden ze gelijkgespeeld of gewonnen.. ajax haalt op deze manier de top 3.. het is alleen de vraag hoelang gaat ajax dit volhouden. Nog steeds zie ik ajax ruimtes geven.. kampioen worden voor ajax is nog te vroeg .. dit jaar moeten ze voor champions league gaan
De bal schiet bij toeval door Beide goals van psv kwamen uit de lucht vallen 2 keer komt Ajax achter en won't tóch Je merkt aan alles dat ze bij psv voelen dat het de verkeerde kant op gaat
So perisic and de jong at 34 and 35 can still be in the team, but pepi who scores every time he plays a full match, can't? Come on he's 21 for fuck's sake, de jong isn't going to be there forever!
25 Comments
Wat een verschrikkelijk slechte scheids, gelijk ontslaan.
Gadljivo
Haha verloren
3-2🤫🤫🤫
3 2 ❤❤❤❤❤ ajaxxxx
Vandaag ajax terecht gewonnen , echt veel beter dan psv . Heb een leuke pot gezien 👍🏻
Voor niks want ze nemen 0 punten mee🤡
Mooie goal maar alleen de beste kan winnen
AJAX AMSTERDAM
Goh, wat leuk voor 'm… NUL punten!
Saibari was een ramp vandaag
Bravo Ivanee 💪💪
Gattuso ❤️💙HŽV
Psv Eindhoven ❤
Taj gol ipak malo više znači
Eerlijk gezegd, een wereldgoal!
Ajax gewonnen 🎉slechte goal trouwens
lekker op de pantoffel
PSV straalde geen eenheid was niet fit hadden gewoon geen zin om te voetballen of gaven gewoon de bal aan Ajax en als ajax de bal had hadden ze geen energie om de bal af te pakken situaties mislukte PSV had die winners geluk niet mee.
omišak topnik
Psv was niet goed genoeg.. vindt je het gek je mist dest veerman schouten.. en psv speelde ongemotiveerd, als ze alleen al bij de les waren hadden ze gelijkgespeeld of gewonnen.. ajax haalt op deze manier de top 3.. het is alleen de vraag hoelang gaat ajax dit volhouden. Nog steeds zie ik ajax ruimtes geven.. kampioen worden voor ajax is nog te vroeg .. dit jaar moeten ze voor champions league gaan
Rench moet leren zonodig door te gaan na een tackel, niet gaan staan kijken. Verder heerlijke pot voetbal! ❤
Jammer dat psv spelers misten en geen uitsupporters , veel kansen missen . Volgende x er overheen lopen
Mooie goal.
De bal schiet bij toeval door
Beide goals van psv kwamen uit de lucht vallen
2 keer komt Ajax achter en won't tóch
Je merkt aan alles dat ze bij psv voelen dat het de verkeerde kant op gaat
So perisic and de jong at 34 and 35 can still be in the team, but pepi who scores every time he plays a full match, can't? Come on he's 21 for fuck's sake, de jong isn't going to be there forever!