Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads セルタ・ビーゴのミッドフィールダー、ルカ・デ・ラ・トーレがモーニング・フッティに参加し、ヨーロッパにおけるアメリカ人としての歩みとバックヒールのゴールについて語った。
@guymoschetti7201 on 2024-01-28 1:40 AM A great talented player. Should get more minutes with national team
4 Comments
I love Luca my twin
By far the worst player in the NT
Canary islands = Cuba lmaoo
A great talented player. Should get more minutes with national team