ヴィツェルが 2018/19 シーズン初の月間最優秀ゴールを決める ► 今すぐ購読: https://redirect.bundesliga.com/_bwCS ブンデスリーガの新シーズンが開幕し、すでに素晴らしいゴールをいくつか目撃しています。 10 人のファイナリストの中から、8 月に記録された最高のゴールを選択しました。それはボルシア・ドルトムントの新トップ選手、アクセル・ヴィツェルによるものだった。彼はブンデスリーガデビュー戦のRBライプツィヒ戦で見事なゴールを決めて3-1とし、最終的にブラック&イエローズが4-1で勝利した試合だった。自転車キックにも感動しましたか?コメントでお知らせください。ブンデスリーガの公式 YouTube チャンネルでは、世界中のドイツのトップ リーグのファンに、他では見られない独占コンテンツを提供しています。今すぐ購読して https://bndsl.ga/comYT にアクセスして、騒音の内容を確認してください。 #GoalOfTheMonth #TopGoals #Bundesliga ► あなたの国でブンデスリーガを視聴: https://redirect.bundesliga.com/_bwCT ► ブンデスリーガ コミュニティ タブで会話に参加: https://www.youtube.com/bundesliga/community ブンデスリーガ公式YouTube チャンネルでは、他では見られないドイツのサッカー リーグのクリップにアクセスできます。今すぐ購読して https://bndsl.ga/comYT にアクセスして、騒音の内容を確認してください。
24 Comments
Ending song?
Dahoud's goal was much better
Is witsel Albanian?
I like it
I loved his goal. I voted for him
Even I would have scored that
Did you see Diego Demme stand still for most of it?
So beautiful
Axel witsel is amazing
Nothing so special for a professional footballer. Robben's goal was best.
Is grate to have an Albanian playing in bunfrsliga
Yaaaaaaaaaaaa go #witsel # beast
overrated goal voted by Dortmund fans who think it's "amazing". it's okay, but Szalai or Dahoud's goal is better. This was was literally an open net and a tap in
As i've finally been able to keep up with the Bundesliga i haven't watched this channel in a while, i love how reus says hi guys at the end, sounds so friendly
I hope what the Bundesliga are promoting with witsel and the greay Albania symbol you've lost a large fan base in serbia due to witsel's celebration because that's a political sign standing up for Albania
Bundesliga😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂 hahah can’t stop laughing. Tap in goal is goal of the month 😂😂🤣🤦♀️. Rooney also scored over head kick tap in against Swansea in 2014/15 in match day 1. But that rooney goal wasn’t even top 10 goal of the month. Bundesliga 😂😂😂😂🤣
Albanian flag celebration, he must be suspended for 2 matches
Yipeeeeee
He could have headed it and then it wouldnt have looked as fancy as it did
Ax Wits you beauty
Absolutely #witsel
Right
Its a nice finish but that save by Gulácsi was superb🇭💪🇺
WEAREREDTOGETHER 🇧🇪💪