ブレントフォードが残り10分間に2得点して2-2の引き分けに持ち込んだため、シティは2点のリードを奪われた。ブルーズはフィル・フォーデンの二塁打でホームに戻り勢いに乗ったが、最後の15分にウィッサとノルガードのゴールでホームチームが思わぬ勝ち点をもぎ取った。シティが数えきれないほどのチャンスを作り、最初から最後まで息もつかせぬ対戦となったが、結果は終始印象的だったブルーズの敗北のように感じられるだろう。購読する! http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=mancity http://www.mancity.com http://www.facebook.com/mancity http://www.twitter.com/mancity http:// www.instagram.com/mancity https://www.tiktok.com/@mancity マンチェスター シティ公式 YouTube チャンネルについて: ここでは、プレミア リーグ、チャンピオンズ リーグ、FA カップを含む、マンチェスター シティの最新ビデオをすべて見つけることができます。リーグカップのゴール、ハイライト、舞台裏の映像、トレーニングなど。ジャック・グリーリッシュ、バニー・ショー、ケビン・デ・ブライネ、ローレン・ヘンプ、アーリング・ハーランド、ホシュコ・グヴァルディオル、フィル・フォーデン、ヴィヴィアン・ミーデマ、そしてペップ・グアルディオラとギャレス・テイラーの残りのチームに近づいてみましょう!
28 Comments
0.30secs that pass from de bruyne though
Man city would lose 2-1, if de Bruyne wasn’t there
Ake and KDB should get additional 1 year contract for their good performance
Wkwkwwkk ortega without Ake is Onana 😅
ake saved us
😂😂😂
Cerai FC 🤣🤣
Абкодир Кхусанов🎉
❤❤❤❤city
Always ruin it in Last 10min city.. ao much under pressure
Not foden but ake 🔥🔥🔥
I love Ake ❤❤
Why was savihno being so selfish
Good try Mbeumo though setting for Wisa was better
не могу поверить что Брентфорд потерял очки😂
Ake underrated player😞😞😞
Draw is good result for Manchester united otherwise Brentford too hot to handle🔥
Ake the man of this particular match❗️thanks to KBD for his impacts, foden was active as well!! Haaland created chances too, with gvardiol little defense
I respect them for at least having the humility to post replays of the opponent's goals. Most channels do not do that.
I'm not even into football but this video was suggested to me because I was googling chavs
What a goal
"Just maybe a draw is a fair result"
Did we even watch the same game? City was lucky as hell to get ahead by two, let alone get a draw lol. Brentford had them dominated
Thanks Brentford!
Man City should invest to a new Goalkeeper and I think ederson is not good for the long terms, they should sign Kepa and maybe Uni Simon.
It would at be a comeback win for Brentford.
Should have been 4-2 Brentford
“Stay humble ‘eh?”
KDB assist….but Foden's finish!!!!
Les go City 🙏🩵⚽️