Op deze beelden is niet te zien hoe het contact precies is dus oordelen kan niet. Ik ben psv fan, en ben bang dat andere camerastandpunten zeker een rode kaart zouden kunnen bevestigen
In dit geval zou het rood zijn als hij zich schuldig maakt aan ernstig gemeen spel/overtreding. Die van nac laat het ernstig lijken maar hij zet de actie vanuit stilstand in en voeten waren niet boven de enkel. Gele kaart is hier terecht ookal is het op het randje
20 Comments
Ja
Perisic was in ieder geval hartstikke blij met geel. Ff handje met de scheids.
KNVB maffia!!
Tweede keer dat Nac geen rode kaart mee krijgt
Psv komt heel vaak weg met zulke smerige overtredingen.
Vroeger had iedereen het over de KNJB, we kunnen wel stellen dat die boeren inmiddels Zeist mee hebben. Heeft Peter z’n tirade toch geholpen!
Donkerrood
Op deze beelden is niet te zien hoe het contact precies is dus oordelen kan niet. Ik ben psv fan, en ben bang dat andere camerastandpunten zeker een rode kaart zouden kunnen bevestigen
Met 2 benen naar voren is altijd rood
Ja
Flamingo krijgt voor een pietluttige overtreding meteen rood en Perišić krijgt voor deze pittige tackle slechts geel. Snapt iemand het nog?
Diep paars
Dit is 100%%%%% Rood!!!
Hoe kan dit geen rood zijn kom op zeg
Eerst de dubieuse penalties en nu dit weer pfff
Bedankt Scheids.
Rood zou overdreven zijn geweest. Ja 2 benen maar geen belachelijk harde sliding hij zet de actie vanuit stilstand in
In dit geval zou het rood zijn als hij zich schuldig maakt aan ernstig gemeen spel/overtreding. Die van nac laat het ernstig lijken maar hij zet de actie vanuit stilstand in en voeten waren niet boven de enkel. Gele kaart is hier terecht ookal is het op het randje
Schwalbe …
pfffffffffff aanstellen… donder op zeg….. kijk liever vouwenvoetbal.. minder aanstellen dan bij "de" mannen