Fenerbahçe 23-24 sezonu genelinde iyi futbol oynuyordu zaten ama bu maçta başka bir seviyede futbol oynadılar, aktif olarak dünyanın en iyi 2-3 takımından birisiymiş gibi üstün ve ezici bir futbol oynadılar, oyun olarak tarihimizin en ağır mağlubiyeti oldu Fener penaltı kaçırdığında bile hiçbir reaksiyon veremedik, maçta Fener'in birçok kaçan pozisyonu olmasına rağmen fark yiyerek yenildik.
Fenerbahçe tarihinin en kötü sezonunda Bjkye 3-0 dan comeback yapmıştı.Yorumlarda "Anca en kötü sezonda 3 atarlar" diyen Salıncaktaşlılara hatırlatılır
24 Comments
Ali koç istifa et!
şimdi ferdi olucaktı…
Ali koç istifa
👇
👇
👇
Ali koç istifa
1 0 lıkta bir video Var Bu Ya fenere cimboma gelince siz bin video atıyonuz
Tadic ne topçu be aga helal olsun adam nerdeyse maç kaçırmadı hiç
ғᴇʀᴅɪ̇ʏɪ̇ sᴀᴛᴍıᴄᴀᴋʟᴀʀᴅı ғᴇʀᴅɪ̇ ғᴇɴᴇʀɪ̇ɴ ʙᴇʟ ᴋᴇᴍɪ̇ɢ̆ɪ̇ʏᴅɪ̇ ʏᴀ 😕
Maç bitmeden paylaştığın için teşekkürler bein sports
Ulaaannn
Beşiktaş tarihinin en kötü savunmasının olduğu zamanlar…
Tadic ve ferdisi olanlar kazanır butonuu
Szymanski bu maç ne oynamıştı be…
Ya bunu niye atıp hatırlattınız şimdi ne gerek vardı
Ferdiyi görenler😢😢
Dzeko adam gibi adam helal olsun böyle topçulara
Anca Tarihin En Kötü Döneminde atarlar 3ü 😅
Dzeko neymiş be😂
Tadic o nasıl asist😈
Ulan farkla bitecek maç 3-1 bitti
İsmail kartalın olduğu günler…
Varsa yoksa Tadiç
Fenerbahçe 23-24 sezonu genelinde iyi futbol oynuyordu zaten ama bu maçta başka bir seviyede futbol oynadılar, aktif olarak dünyanın en iyi 2-3 takımından birisiymiş gibi üstün ve ezici bir futbol oynadılar, oyun olarak tarihimizin en ağır mağlubiyeti oldu Fener penaltı kaçırdığında bile hiçbir reaksiyon veremedik, maçta Fener'in birçok kaçan pozisyonu olmasına rağmen fark yiyerek yenildik.
Fenerbahçe tarihinin en kötü sezonunda Bjkye 3-0 dan comeback yapmıştı.Yorumlarda "Anca en kötü sezonda 3 atarlar" diyen Salıncaktaşlılara hatırlatılır
Amınakoyim adamlar tadiç dzeko,ferdi bizde afrika kadrosu var amk😂😂😂