ダービー郡とのQPRのSky Bet EFLチャンピオンシップフィクスチャのハイライトをご覧ください。 QPRは、他の場所での結果がウェインルーニーのラムズをリーグ1に降格するように非難したため、ダービー郡のダブルを初めて完了しました。 0:00ルーク・アモスはオフサイドのために許可されていないゴールを持っていますKieran Westwood 1:19 Luke Amosは16ヤードからクールにスロットスロットスロットスロットスロットスロットスロットスロットスロット1:44イリスの椅子を引き起こします。覚えておいてください、それは無料です:https://www.youtube.com/user/officialqprはqprをフォローしています… youtubeで私たちを購読してください:https://www.youtube.com/user/officialqpr onefacebook:https: //www.facebook.com/officialqprfc/ Twitterでフォローしてください:https://twitter.com/qpr Instagramでフォロー:https://www.instagram.com/officialqpr/ soundcloud:https:// soundcloud.com/theloftcast以下にコメントを残してください!
19 Comments
Should post highlights earlier not 1am😭
Ohhh Bobby Zamora
Flashback!
Some nice football there. We need to score more.
"all we are saying, is give us some goals……….."
Zamora in 2014 to get promotion and block theirs and Amos in 2022 to relegate them. Eight years too late, but worth it. They talked smack for years how they deserved to go up. Fulham and Villa did their jobs and now the R’s sealed their relegation
Should have had 2. No way that first is offside.
I saw all the TV trucks outside! All that for two minutes!😂😂😂😂ps. I wonder if that bloke from the clip after Bobby’s goal was here to see this?😀
Well played rangers let’s go again Saturday 👍🔵⚪️⚽️
DOWN DOWN DOWN DOWN
Unlucky Wayne, at least you got your new house build to look forward to complete with 10 bedroom granny annexe
ha!ha!ha!ha! Direby Calamity down again..
Jimmy Dunne was outstanding yesterday 👌
love this football lads keep it up!!
the question has to be asked why did Warburton drop Amos as soon as Chair came back from the afcon cup.. when Amos was playing well and scoring goals
I’m so glad that warbs has given Amos a chance just look at what he’s done for us
Well deserved win
Tengo fe de que pronto estaremos en la premier QPR
Iliad chair 🔥🔥
And now hes gone on a free 😢 goodbye amos