Luuk is inmiddels wel klaar in de top,hij heeft knap genoeg een paar seizoenen boven zichzelf uit weten te stijgen mede dankzij bepaalde medespelers. Met zn leeftijd en beperkte kwaliteit begint hij nu wel langzamerhand een last te worden voor PSV. Einde van het seizoen hartelijk bedanken voor al zn doelpunten en met respect afscheid nemen van de man.
8 Comments
Geluk met 1 punt
Zou er al iemand aangifte hebben gedaan? Marcel match fixing 😂
Verdediging is echt te slecht daar ligt het probleem
Wordt het weer zo’n heerlijk weekendje, huilie huilie, ppprtt, pprrtt, AJAX kampioen🎉🎉🎉😊😊😊
Schouten absoluut waardeloos, Bakayoko ook helemaal niks.
Barkas de beste keeper van de eredivisie
Maar niet genoeg om landskampioen te worden, stelletje losers.
Luuk is inmiddels wel klaar in de top,hij heeft knap genoeg een paar seizoenen boven zichzelf uit weten te stijgen mede dankzij bepaalde medespelers.
Met zn leeftijd en beperkte kwaliteit begint hij nu wel langzamerhand een last te worden voor PSV.
Einde van het seizoen hartelijk bedanken voor al zn doelpunten en met respect afscheid nemen van de man.