Share.

20 Comments

  1. Weghorst dan beklentiler olmayınca böyle şampiyonluk kaciyor iste.
    Hoş Valerien Ismael faktörüde var.
    Lakin Şenol Hoca geldikten sonra da kötü maçlar çıkardık ama Abuş yada Çenk sahnedeydi

Leave A Reply