Share.

29 Comments

  1. Misschien ook bijzetten, die volley is met zijn "zwakke" been!

    EDIT: uiteindelijk zegt Joost dat het met zijn mindere voet werd getrapt, maar dan zegt Raes "9 doelpunten tegen Anderlecht" terwijl het 10 is, wel je statistieken checken 😛

  2. Die panlat is goed voor in België maar buitenland heb ik zo mijn twijfels bij. En zo een goal maakt je niet ineens zidane e… Extra time is extra anderlecht/Brugge geworden, over andere ploegen praten ze niet…

  3. Ze lopen een beetje hard van stapel nu… 1 mooie goal en ze vergelijken hem met Zidane…ok hij is een zeer goede speler, maar vergelijk niet met het onvergelijkbare.

  4. Waarom zit iedereen hier te blijten dat Vanaken vergeleken wordt met Zidane? Het is de goal die wordt vergeleken met de goal van Zidane. Deze goal is wereld klasse, als je dat niet kan zien, kun je beter het tennis volgen.

  5. Wow wow ja kom even een legende van real madrid vergelijken met een top speler van club brugge
    Ik denk dat we allemaal weten dat het onvergelijkbaar is.

  6. De goal van zidane was in de winkelhaak en in een champions league finale en daar vergelijke ze deze goal mee dit zou strafbaar moeten zijn

  7. Hoe slecht is die vanaken, die goal was amper mooi en goed veel chance. Zat ook geen uitstraling op hoe dat smalle stokje die bal raaktte…

Leave A Reply