terrecht rood. je kan zeggen wat je wil, maar volgens de regels is het zo'n actie gewoon rood vanwege de risico's. als hij zijn been wel geraakt had was die zeer waarsschijnlijk gewoon gebroken.
@fctwente21
Als als.. hij heeft zijn beide benen toch niet gebroken? Kun je wel allemaal gaan speculeren, maar er is toch niks gebeurd. En doe niet zo stoer op het internet gast…
terecht rood maar ben benieuwd wat de KNVB gaat doen.
want bij Vurnon Anita (Excelsior – Ajax) trekken ze de kaart terug.
en gebeurt in principe het zelfde als hier.
zullen we zien dat Vukovic 4 wedstrijden krijgt.
want KNVB is een en al amsterdam
@flimpjes, hahaha jahoor, die.van anita leek erop. Wat niet wat jij draagt tijdens het voetbalkijken, maar die van anita was veel minder grof en veel gerichter.
@1991Boriskamp
wat veel gerichter Vukovic raakt vol de bal
anita schramt hem
maar ik zeg ook niet dat het geen roode kaart is
maar meer over hoe Corupt de KNVB is
@flimpjes Wat is dat voor pngegronde opmerking? Anita's overtreding was hoogstens geel waard, terwijl Vukovic op hoge snelheid met twee gestrekte benen op de bal en Ruiz afgaat. Dat Anita's kaart onterecht was blijkt uit het feit dat Wegereef voorlopig geen topclub meer mag fluiten.
Zet je anti-ajax bril eens af en beoordeel de twee situaties nog eens een keer 🙂
Als Ruiz niet springt, krijg je een tweede Niels Kokmeijer! Hij breekt z'n been of verbrijzelt z'n enkel.
Wat een mongool die Vukoviç. Ik zeg; minstens drie wedstrijden schorsen.
Ruiz behoort tot de top 3 van beste eredivisie spelers, hij is een genot om naar te kijken.
En dan zou zo'n Fuckyouvic zijn carriére om zeep helpen?
Anita weegt 55 kilo en is 1.66 meter. Die heeft de kracht niet om veel schade aan te richten. Jagoš Vuković is een gestoorde Servische stormram van 1.94m en 85 kilo.
Ik kan er gewoon niet meer tegen hoe corrupt die KNVB is man.. Echt bij ajax wordt ie teruggetroken enzo. En dat met afellay en enoh, enoh begint en krijgt niks van knjb en afellay 2 wedstrijden geschorst kut knjb
23 Comments
Gaat gewoon voor de bal. Het ziet er onbesuisd uit, maar wat kunnen mensen overdrijven zeg..
terrecht rood. je kan zeggen wat je wil, maar volgens de regels is het zo'n actie gewoon rood vanwege de risico's. als hij zijn been wel geraakt had was die zeer waarsschijnlijk gewoon gebroken.
10 duels schorsen ofzo schandalig
Zo,n gast voor altijd uitsluiten. Dit heeft niks met voetbal van doen
@XtRekon
Als je met 2 gestrekte benen zo inkomt ben je gewoon een idioot, 100% terecht rood dit.
Echt typisch psv.
@XtRekon Als jij op ruiz zijn plaats had gestaan en bijde benen gebroken. Dan will ik jou welleens weer horen kneus.
@fctwente21
Als als.. hij heeft zijn beide benen toch niet gebroken? Kun je wel allemaal gaan speculeren, maar er is toch niks gebeurd. En doe niet zo stoer op het internet gast…
@XtRekon
Er is gelukkig niks gebeurd nee, maar daar gaat het niet om, dat risico mag je gewoon niet nemen.
Zo inkomen zou minimaal 10 wedstrijden moeten zijn. wat een mafkees.
terecht rood maar ben benieuwd wat de KNVB gaat doen.
want bij Vurnon Anita (Excelsior – Ajax) trekken ze de kaart terug.
en gebeurt in principe het zelfde als hier.
zullen we zien dat Vukovic 4 wedstrijden krijgt.
want KNVB is een en al amsterdam
@ flimpjes,
@flimpjes, hahaha jahoor, die.van anita leek erop. Wat niet wat jij draagt tijdens het voetbalkijken, maar die van anita was veel minder grof en veel gerichter.
@1991Boriskamp
wat veel gerichter Vukovic raakt vol de bal
anita schramt hem
maar ik zeg ook niet dat het geen roode kaart is
maar meer over hoe Corupt de KNVB is
@flimpjes Wat is dat voor pngegronde opmerking? Anita's overtreding was hoogstens geel waard, terwijl Vukovic op hoge snelheid met twee gestrekte benen op de bal en Ruiz afgaat. Dat Anita's kaart onterecht was blijkt uit het feit dat Wegereef voorlopig geen topclub meer mag fluiten.
Zet je anti-ajax bril eens af en beoordeel de twee situaties nog eens een keer 🙂
@flimpjes Jij snapt er echt niks van
Als Ruiz niet springt, krijg je een tweede Niels Kokmeijer! Hij breekt z'n been of verbrijzelt z'n enkel.
Wat een mongool die Vukoviç. Ik zeg; minstens drie wedstrijden schorsen.
Ruiz behoort tot de top 3 van beste eredivisie spelers, hij is een genot om naar te kijken.
En dan zou zo'n Fuckyouvic zijn carriére om zeep helpen?
Anita weegt 55 kilo en is 1.66 meter. Die heeft de kracht niet om veel schade aan te richten. Jagoš Vuković is een gestoorde Servische stormram van 1.94m en 85 kilo.
Terechte beslissing. Toch nog een nederlandse scheidsrechter die een beetje logisch kan nadenken
Ik kan er gewoon niet meer tegen hoe corrupt die KNVB is man.. Echt bij ajax wordt ie teruggetroken enzo. En dat met afellay en enoh, enoh begint en krijgt niks van knjb en afellay 2 wedstrijden geschorst kut knjb
@ralfisklein
Jy moet nooit scheidsrechter worden!
met je dit is geen eens geel lolll zware rood 3wed schorsing MINIMAAL!
geen geel waard?
hallo, de bal was lek, kun je nagaan wat er gebeurd zou zijn als Ruiz niet sprong..
Held
Als hij die benen had geraakt had ie een hele lange schorsing gehad.