Share.

47 Comments

  1. Olan gitmeli net.2 sene şamoiyon yaptı ozaman diyenlerin yüzünden hala burda.2 seneye baksanlz o yapmadı icardi ve erdem T birde bireysel yetenkeler

  2. Ben olsam musleranın yerinde bu maçtan sonra bırakırım 15 yıldır her şampiyonlukta %90 payı olan adamı 2 maçta yediler

  3. Kasımpaşa derbisinde yine 1 puan kurtardı. Bir sonraki alanya derbisinde 1 puan daha alırsak son 10 maça bakıcaz. Bu takım defans özürlüsü

  4. Muslera bu takımın kaptanı onun kadar hırslı oynayan varmı acaba Okan hoca derhal istifa etmelidir kuesta ve kahan Ayhan değişikliği lamina torera nasıl çıkar maçı verdi resmen

  5. Ya arkadaş Cuesta ile benim gibi ekran başında maçı osurarak izleyen kişi arasında ne fark var biri bana söylesin? Cuestanin aldığı paranın 10 da 1 ini bana verin sadece oturayım yedek kulübesinde oyuna girip penaltı yaptırmayayım

  6. O durmadan laf eden ergen tayfa ve futbol cahilleri sonunda anlamıştır umarım sorunun muslerada değil sağ ve sol açıkta olduğunu artık zil takıp oynamarlar umarım

  7. Kasımpaşa vs Muslera. Koyu bir Fenerbahçe'li olarak Kasımpaşa'yı tebrik etmekten öteye geçmeyeceğim. Helal olsun güzel oyun ortaya koydu Kasımpaşa.

  8. Böyle şut çektiriyor olsaydı ki kerem ile ziyech gittikten sonra bizde uzaktan şut çeken kimse yok şu önemli şeylere çalışılsa uzaktan gol atmamak asla mümkün değil bilmiyorum nasıl antrenman nasıl hazırlık yapılıyor anlamıyorum

Leave A Reply