Share.

50 Comments

  1. Onu bunu boş verinde osimhen balonunu naptila Škriniar unutmamış pis yüzüne maske takmasina sebep olanını

  2. Tek ayakta olan adamı dışarı itti diye övünmekte başka da bir bok yapamadınız zaten de fb defansının bile gol beklentisi yüzdesi sizin osimhen den daha yüksekti 😂😂😂

  3. Yani bak gol atamadınız çok boş yapıyosunus ufffff tadic i yere düşürdük lan lemina olmasa bi bok değilsiniz çok boş yapıyonuz

Leave A Reply