Share.

22 Comments

  1. Echt een lucky bastard, volgens mij is voor zo'n "lucky" goal niet zo'n gejuich nodig maar wel wraak voor afgelopen dinsdag.Noa Lang
    blij, PSV blij, go ahead niet blij.
    En in de interview horen we meer.

  2. wat is flamingo toch weer lomp zeg. Die gozer die doet echt maar wat achterin, elke week zie ik hem weer fouten maken met instappen en positionering

  3. Belt er vandaag een klant uit Eindhoven. Hij zegt: "Mag ik je wat vragen?", dus ik zeg: "Go ahead…". Hangt hij op…

  4. ik zou ook zo juichen mischien nog erger, ik zou vinger voor mijn houden en mijn bil laten zien aan Go ahead supperters en ook tong uitsteken en lachen

Leave A Reply