Echt een lucky bastard, volgens mij is voor zo'n "lucky" goal niet zo'n gejuich nodig maar wel wraak voor afgelopen dinsdag.Noa Lang blij, PSV blij, go ahead niet blij. En in de interview horen we meer.
ik zou ook zo juichen mischien nog erger, ik zou vinger voor mijn houden en mijn bil laten zien aan Go ahead supperters en ook tong uitsteken en lachen
22 Comments
Noaang op
"Dat schot was zo lucky, zelfs een kat met negen levens zou jaloers zijn! Waar is de volgende loter
Ja ik was aan het kijken en ik zag lang schieten,zo een goed gevoel dat we nu 2-1 voor staan
Lucky psv
't is stil in deventer😅
Prachtige goal gaat ie dan zo vieren bij de GA fans. Kijk ‘m shinen, de man met het fragiele ego.
Neohamed 🐐
Echt een lucky bastard, volgens mij is voor zo'n "lucky" goal niet zo'n gejuich nodig maar wel wraak voor afgelopen dinsdag.Noa Lang
blij, PSV blij, go ahead niet blij.
En in de interview horen we meer.
"Ik schoot en ja, prrt, hij zat"
wat is flamingo toch weer lomp zeg. Die gozer die doet echt maar wat achterin, elke week zie ik hem weer fouten maken met instappen en positionering
Ajax kampion
Belt er vandaag een klant uit Eindhoven. Hij zegt: "Mag ik je wat vragen?", dus ik zeg: "Go ahead…". Hangt hij op…
Jaja 3-2 verloren psv
Weer verloren haha
Waarschijnlijk huilt noa weer ergens achter in de bus😂😂😂
Kijk is pas Lucky..:(. Lucky PSV
En Go Ahead Eagles fans lachen het laatste en hardst! Suck it Noa pangpang.
Onzeker mannetje met dat gedrag
Heerlijk dat mannetje karma is a BITCH
Wzawzdb!!!!! Wij staan bovenaan 🤫🤫🤫🤫🤫
Een kapotte klok geeft ook 2* per dag de juiste tijd…. Prt prt prt…
ik zou ook zo juichen mischien nog erger, ik zou vinger voor mijn houden en mijn bil laten zien aan Go ahead supperters en ook tong uitsteken en lachen