Αυτό που επαγγελματίες παίκτες δεν μπορούν να παίξουν και τος δυο μεριές με ξεπερνά. Και μιλάω για επιθετικό όχι για αμυντικό . Το ίδιο κ ο ντεσποτοφ , δεν μπορεί λέει να παίξει αριστερά μόνο δεξιά . Άσε ρε επαγγελματίας είσαι παίρνεις ένα σκασμό λεφτά δούλεψε και το άλλο πόδι λίγο τεμπέλη
11 Comments
Η ηλιθιοτητα δεν εχει ορια σε μια ομαδα που επι χρονια δεν εχει αληθινο σεντερ φορ καί κανεις δεν μιλαει…
Ο μπακασετας είναι το πρόβλημα αλλά δεν κάνει να το πείτε. Αν βγει αυτός μια χαρά χωράει ο Ουρουγουανός.
Κάνεις λίφτινγκ;
Γιατι δεν πας εσυ στην θεση του Βιτορια μας γινατε ολοι ειδικοι
Συμφωνώ απόλυτα Σωτήρη!
Αυτό που επαγγελματίες παίκτες δεν μπορούν να παίξουν και τος δυο μεριές με ξεπερνά. Και μιλάω για επιθετικό όχι για αμυντικό . Το ίδιο κ ο ντεσποτοφ , δεν μπορεί λέει να παίξει αριστερά μόνο δεξιά . Άσε ρε επαγγελματίας είσαι παίρνεις ένα σκασμό λεφτά δούλεψε και το άλλο πόδι λίγο τεμπέλη
Πείτε και κάτι καλό για τον ΠΠαναθηναϊκό ή οχι??
Ο Τζουρισιτς εκανε λίγο καλύτερο δημιουργικα τον Παναθηναϊκό?
Λίγο??
Ο Μπακα είναι για ένα 20λεπτο το ίδιο κ ο τζουρ …
Τα μαγικά του Παπαδημητρίου. Απορώ πως έχει ακόμα τη θέση του αυτός ο άνθρωπος.
Ο Τετέ είναι αριστεροπόδαρος και πρέπει να παίζει αριστερά..
Μια τρυπα στο νερό εχει κάνει όπως κανει καθε χρόνο