ブライアン・ブロビーとジョシップ・シュタロのゴールのおかげで、アジャックスはペック・ズウォルに対して自分の家で2-0で勝ちました。ここでゲームのハイライトをご覧ください。 ►SubscrbeNow http://ajax.ms/subscrive►FollowUSWebサイト:https://ww.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http://facebook.com/bestagcam.com:httpagram.com http://tiktok.com/@afcajax bereal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.threads.net/@afcajax
21 Comments
Ajax was vergeten dat de competitie was begonnen na de interland periode 😅. Qua tempo leek it op een oefenprogramma 😅
❌❌❌
Fitz-Jim heeft wel een basisplek verdiend inmiddels lijkt me.
❌❌❌
Elliano🇮🇩???
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
brobbey heeft nu alle drie de wedstrijden achter elkaar dat ie in de basis staat een doelpunt gescoord(macabi, bosnie, pec), en mensen haten nog steeds, die man is op het moment de beste spits van nederland en is nog maar 22
sutalo .. apa yang kamu lakukan??
Eliano ❤❤
🔔🔔🔔🇲🇽
🔔🔔🔔🇲🇽
Leer van deze wedstrijd en nooit meer Taylor linksbuiten laten spelen akpom linksbuiten en fitz-jim op het middenveld met Taylor en henderson voor de rest zo laten staan.
We hebben veel meer geleden dan wat deze 2-0 zegt. Ik houd deze 3 punten zeker vast, maar we moeten absoluut verbeteren, want we zullen niet altijd "geluk" hebben zoals vandaag. Nu moeten we aan Real Sociedad denken. Ga zo door!
Eliano Reijnders ❤
Šutalo❤
Mager 2 0 ivm doelsaldo had minimaal 5 0 kunnen zijn met aantal kansen, maar goed 3 pt en door
Nou teijfel ik weer. Sutalo en Berghuis onder de maat ,Wel een heel mooi ingestudeerde corner.Pasveer blijft maar goed keepen.Wanneer wordt Weghorst nou eens DE spits. En waarom in godsnaam niet? Ik zou het echt omdraaien en Brobbey laten invallen . Weghorst is een koelere afmaker .En ik wil nou wel eens zien hoe hij functionneert als aanspeel/draaipunt. Maar goed 3 punter zijn binnen ,Maar als wedstrijd vond ik deze niet echt …eh..echt.
that ball from henderson😍😍
Nice job getting the w Ajax.
lieve ajax ik heb helaas niet om 9 uur kijken ik heb vrijdag 13 december binnenkort filmavond in kerstvakantie hopelijk om beter is 12 15 uur KNVB beker tweede ronde niet 9 uur sorry voor kunnen
niet kijken ajax tegen telstar zondagmiddag kan wel kijken
💪👍👌👏👏