Als brugge toch zo stoer doet met goalen te plaatsen op youtube warom zijn ze dan uit de champions toernooi gaan om dat ze te slecht waren kom dan thuis tegen anderlecht spelen plus jullie hadden geluk omdat jeremy doku verkocht is voor 27 miljoen en noa lang dat is nog een amateur stoef niet boeren
2 Comments
Willen jullie me volgen FCB ?Laat et hieronder weten plsssssss
Als brugge toch zo stoer doet met goalen te plaatsen op youtube warom zijn ze dan uit de champions toernooi gaan om dat ze te slecht waren kom dan thuis tegen anderlecht spelen plus jullie hadden geluk omdat jeremy doku verkocht is voor 27 miljoen en noa lang dat is nog een amateur stoef niet boeren