hayırdır aq okan hocayı Galatasarayda oyuncuya yedirirler mi okan hoca oyuncukende bu kulübün efsanesiydi şimdide efsanesi Okan hoca büyük lokmadır yemeye kim kalkarsa boğazına kalır sonu olur
Birincisi bu kendine baron diyen gebeş kaplumbağası gtunden uyduruyo amac Gs yi kötülemek.ikincisi inananlar için söylüyorum.En azindan tuvalet eğitimi varmis . bazıları gibi çişini taraftarin uzerine yapmamış 😂😂
Saygısızlığı yok diyip söylediğinin saygısızlık olması 😂 valla parayı alırken güzel oyuna girerken tuvalete bunu yaptıysa doğruysa okan hoca sonuna kadar haklı
Ya gözü zaten Marcao gibi Sevilla yapmaktaydı kardeşim tamam kariyerini düşünebilirsin ama ortaya bir şeyler koyman lazım önce sen gidip iki sezon oynadığın o iyi futbolun üzerine kupa maçında Immobile’nin önüne topu sektirirsen ya da Alkmaar maçının daha ilk dakikasında müdahale etmen gereken topa dokunmayıp gole sebep olursan olmaz bu iş.
Ya okanı galatasaray taraftarı bile sevmiyor nelsona çok görmeyin dün bir futbol cahili olduğunu gösterdi zaten okan son 20 dakikadaki değişikliklerine bakın bi
Nelson gidecem dio.. Okan hoca yönetim ne yapsın yahu.giderse gitsin.darisi.musleraniin başına .onunda. içerde karışıklık yapıyormuş.musleranin istemediği bir çok hoca gönderdiğini biliyoruz
Çok önemli İbrahim abi Alkmaar da gördük Cuesta denen adam amatör de oynayacak topçu değil yapılan hatalı Fahiş transfer ücretlerin den dolayı maç izlemeyi düşünmüyorum bundan sonra.
500bin euroya nelsonu gönderip, 8milyon euroya cuestayı alıp adama 1.6milyon da maaş bağlayan okan hocamı tebrik ederim. Gs den giden tüm yabancı oyunları gittikleri yerde kendilerine geliyor. okanın geldiğinden beri gs ye kazandırdığı oyuncu yok. 2 yıldır icardi şampiyon yaptı. bu senede osimen şampiyon yapacak. osimen olmasa fb çoktan şampiyonluğunu ilan etmişti.
34 Comments
hayırdır aq okan hocayı Galatasarayda oyuncuya yedirirler mi okan hoca oyuncukende bu kulübün efsanesiydi şimdide efsanesi Okan hoca büyük lokmadır yemeye kim kalkarsa boğazına kalır sonu olur
Birincisi bu kendine baron diyen gebeş kaplumbağası gtunden uyduruyo amac Gs yi kötülemek.ikincisi inananlar için söylüyorum.En azindan tuvalet eğitimi varmis . bazıları gibi çişini taraftarin uzerine yapmamış 😂😂
Meritking sponsorlu takıma usulsüz satamamislar mi da 500bine gitmiş? Tee bakambudan beri iyi yaparlar bu dümenleri
İllegal sponsordan falan çözerler transferi sıkmayın canınızı ya bu tip adamlar için.
Saygısızlığı yok diyip söylediğinin saygısızlık olması 😂 valla parayı alırken güzel oyuna girerken tuvalete bunu yaptıysa doğruysa okan hoca sonuna kadar haklı
Ya gözü zaten Marcao gibi Sevilla yapmaktaydı kardeşim tamam kariyerini düşünebilirsin ama ortaya bir şeyler koyman lazım önce sen gidip iki sezon oynadığın o iyi futbolun üzerine kupa maçında Immobile’nin önüne topu sektirirsen ya da Alkmaar maçının daha ilk dakikasında müdahale etmen gereken topa dokunmayıp gole sebep olursan olmaz bu iş.
okan hocanizla devamke
Nelson haklı davasında şimdi cuestayla ısınsın 😂
adam 2 senedir gitmek isityordu zaten
Ya okanı galatasaray taraftarı bile sevmiyor nelsona çok görmeyin dün bir futbol cahili olduğunu gösterdi zaten okan son 20 dakikadaki değişikliklerine bakın bi
Nelson haklıymış…
Hem 3 lü savunma oynuyo hem nelsonu gönderiyo
Okan hoca gibi adamı zor bulursun gittiğin yerde göreceğin muameleyi görürsün bu taraftar gibisinide zor bulur kimse bu kadar idare etmez bu tenekeyi
Nelson gidecem dio.. Okan hoca yönetim ne yapsın yahu.giderse gitsin.darisi.musleraniin başına .onunda. içerde karışıklık yapıyormuş.musleranin istemediği bir çok hoca gönderdiğini biliyoruz
Yok abi saygısızlığın lüzumu yok gönderilsin baska oyuncumu yok
King neler yapmış kimse anlatmıyor
Çok önemli İbrahim abi Alkmaar da gördük Cuesta denen adam amatör de oynayacak topçu değil yapılan hatalı Fahiş transfer ücretlerin den dolayı maç izlemeyi düşünmüyorum bundan sonra.
Okan Hoca'nın yediği adamlar Avrupa'da ilk 11 oynuyor
Adam degil okan sinek ikili
Bir zamanlar Nelson a 20 milyon veriyorlar diye manşet atıyorlardı 😂
Nelson hakli Adamlar en iyi devansi oyuncusunu gönderdi
Az bile yapmış, çobanın egosu yüzünden 90+5 de oyuna giriyordu adam. Ben olsam sktiri çeker hiç girmezdim. Alsın metehan'ı soksun bir tarafına.
Okanin yemediği oyuncu kaldı mı ki
Derbi öncesi heryerden yalan yanlış hikayeler anlatıyolar
Okan adam olsa iyi bir stoper olan bu oyuncuyu kaybetmezdi
Onun Bölgesine Şimdi aldığı adamları da gördük ne hocası cami hocası mı
Aynen yine suclu karsi taraf maklubeci hep masum
Okan istifa
okan efendi super bır sezondan sonra 1 yıl kesti adamı oynatmadi satın beni dedi satmadılar ee okanda suç
Hep okan burukmu haklı yav zaha ziyec nelson tete angelino hepmi okan haklı
500bin euroya nelsonu gönderip, 8milyon euroya cuestayı alıp adama 1.6milyon da maaş bağlayan okan hocamı tebrik ederim. Gs den giden tüm yabancı oyunları gittikleri yerde kendilerine geliyor. okanın geldiğinden beri gs ye kazandırdığı oyuncu yok. 2 yıldır icardi şampiyon yaptı. bu senede osimen şampiyon yapacak. osimen olmasa fb çoktan şampiyonluğunu ilan etmişti.
şimdi romeda kuzu kuzu yedek oturuyor çıtı çıkmıyor herkesin borusu Türkiyeye gelince yabancı ülkede kamış
Alınan oyuncular çok iyi araştırılmalı giden adamların karakterleri unutulmamalı buradan bir ders alınmalı
Nelsonu birden bire kesersen, gitmek istediğinde kontratın var diyip yedek kulübesinde oturtursan olacagi bu