EredivisieのPSVとAjaxの間のゲームの概要。ゲームの後、ケネステイラーとデイビークラッセンはカメラの前に現れました。 #psvaja ’subaja#subsubsubsubsubsubsubsubsubsubsubsubsbsb- http://ajax.ms/subsubsubsubsubscharbe err►follollowUS Webサイト:htttps tiktok:http://tiktok.com//afcajax.スレッド:https://www.threads.net/@afcajax
38 Comments
Geef Farioli ontzettend veel props! En AJAX GEEF KLAASSEN EEN CONTRACT VOOR HET LEVEN!!!
Brobby werd vast gepakt door psv speler dat had ook geel moeten zijn
Was helemaal niet minder in de 2helft was juist veel beter
Terecht geel psv
Torea ook in zetten az
Beter interview dan dat van espn.
Was een fijne wedstrijd, mooie overwinning!
commentator is vast gaan huilen in z'n psv pijama vanavond
Indrukwekkend goed gespeeld, met gogme, tactisch, technisch, goed georganiseerd, gedisciplineerd met de juiste mentale instelling en effectief, op die veel te gehaaste doelpoging van Brobbey na. Realistisch ¨volwassen¨ voetbal zonder onnodige franje. Op deze manier kun je ook in Europa de topteams aan.
En dan die commentator in zijn psv shirtje, een vederlichte overtreding op Brobbey…..😅 Wat een droeftoeter.
wij fan gisteren ga naar huis ga naar huis zingen En wat deden ze die nep boeren supporters, 83 minuut naar huis.
Farioli and jordan henderson effect…
What a team🫡🫡🫡
Beautiful match, beautiful victory. I watched all Ajax matches on TV this season and it seems to me that Traore's goal is one of the strangest. I think Brobbey helped because he blocked the goalkeeper's view. When the ball was flying towards the goal, I wouldn't have given even one euro that it would go into the net. When the team is in good shape and there is a good atmosphere, everything starts to favor you. It's not the end of the season yet, I hope Ajax will win all the matches until the end.
Bijzonder commentaar: overtreding op Brobbey was vederlicht en exact dezelfde overtreding van Brobbey is terecht geel… Misschien iets minder als supporter oordelen, maar gewoon verslaglegging doen…
2x winnen van feyenooit en 2x winnen van psv ❤
Zet de champagne alvast maar koud. 9 punten los.
Zure gezicht van Bosz. Ook mooi om te zien
Niet verwacht van dit Ajax maar gewoon verdiend
Nog steeds niet mijn Ajax.
wat is psv ja slecht geworden jezus
Lekkerrr Boys 💪❌️❌️❌️❤️.
Niemand verwacht . 9 vingers zitten er al om de beker!!! Toch gebeurd het. Numero 37🎉🎉🔥
Vamos AJAX. KLAASSEN weer mister 1 nul!!!! Lekkerrr!!!!
Mooi hoor jongen blijf zo door voetballen 9 punten los ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
Boodschap naar 040, Stay humble eh?
Schitterend gevoetbald door psv deze schildkamp is zo voor psv dat het sneu is. Ajax is er amper uitgekomen. Van der Vaart had gelijk gisterenavond over deze tragische verslaggever. Net als Aadje afkoop het zeker wist dat lang rosa zou kapot spelen.
"Ben je zelf ook blij?" Wat zijn dit nou voor vragen man
2:03 noemt hij nou serieus Farioli een pragmaticus. Vind Farioli echt een visionair. In zijn aanpak en mentaliteit. Is pas 35 jaar oud zonder achtergrond als topvoetballer. Bizar!!!
Waarom waarom die kleine baby’s en kinderen meenemen heb totaal geen toegevoegde waarde
Wij zijn Ajax wij zijn de beste!!!!2-0🎉
Dat commentaar. Voor dezelfde "vederlichte overtreding" kreeg Gaaei vorige wedstrijd rood….
eindelijk komt ajax weer terug uit zijn hol en wint van psv
C’mon Ajax ❤️🇬🇲
Wij zijn ajax 💪
Nao lang 75 dk da sarı kart gördümü
Luister goed naar de interviews, zo arrogant zijn we niet of wel rest van Nederland? Arrogante mensen komen juist uit dat stadje in Brabant! Ajax❤❤❤
6:24 Is het moment van de wedstrijd. We zien Rugani op de rug springen van Mattheus. Hoe dit doelpunt wordt gevierd staat symbol voor dit seizoen en de mentaliteit die Farioli in het team heeft geslepen. Maar specifiek dat moment tussen Rugani en Mattheus springt eruit want het zijn twee spelers die normaliter niks met Ajax hebben. In het geval van Rugani vertrekt hij na dit seizoen weer naar Juventus en bij Mattheus is het afwachten of Ajax de koopoptie licht. Desondanks vieren ze dit doelpunt alsof ze in de Champions League finale staan.
Arbitrage is een schande, KNVB moet begrijpen dat ze te gast zijn in een stadion, en daar zeker niet de dienst uitmaken, en ik ben sowieso absoluut tegenstander van die halve tamme VAR, die gewoon met beelden, evengoed verkeerde beslissingen nemen, doelpuntcontrole, maar kaartenfestival geen controle, en dus, zelfde overtredingen, zelfde straffen, maar dat is absoluut niet het geval. En die voorkeur voor bepaalde clubs voor te trekken, is je reinste competitie vervalsing. maar KNVB, ga lekker zo door, en de volgende eerlijke organisatie, meldt zich binnenkort aan, en wie heeft een zooitje corrupt voetbalbondje nodig, als je grootste club, met grootste supportersvereniging, van bijna de wereld achter je hebt. AFC Ajax zou eens even een voorbeeld moeten stellen, te beginnen met die NSBkrant clowns, vd Televaag, weinig geleerd van hun misdadige historie, dus, tijd om die even helemaal buitenspel te zetten qua interviews, of commentaren van spelers en staf.
Wat een team prestatie echt uniek dat een trainer er gewoon het tegenovergestelde van vorig seizoen van maakt
Ze worden geen kampioen ze gaan vanaf nu alles verliezen ajax let maar op
Ik ben echt een fan van Brobbey maar in de 2de helft van het seizoen heeft hij wel erg veel last van vallende ziekte, in het begin oogstte hij veel waardering met zijn impressie van een tank door soms wel 2 tegenstanders op sleeptouw te nemen als hij de bal had maar dat is helaas niet meer zo vaak.