Grote zwakte vorig seizoen was het instappen bij Sutalo. Ons middenveld werd elke keer overlopen door de man aan de bal. Sutalo kon totaal niet inschatten of hij de bal moest verdedigen of de ruimte. Er was totaal geen plan wie door moest stappen en wie de ruimte verdedigde. Ik kan me die situatie ook herinneren bij Kroatie tegen Spanje op het EK. Ging het ook helemaal mis. In die situaties verliest hij bijna de controle over zijn lichaam.
2 Comments
Grote zwakte vorig seizoen was het instappen bij Sutalo. Ons middenveld werd elke keer overlopen door de man aan de bal. Sutalo kon totaal niet inschatten of hij de bal moest verdedigen of de ruimte. Er was totaal geen plan wie door moest stappen en wie de ruimte verdedigde. Ik kan me die situatie ook herinneren bij Kroatie tegen Spanje op het EK. Ging het ook helemaal mis. In die situaties verliest hij bijna de controle over zijn lichaam.
Bedankt weer mannen