ソースリンク:https://news-247.top/n/2123086 Niclas Fullkrugは、サウサンプトンとの1-1の引き分けの後、彼のウェストハムチームメイトを怒って批判し、パフォーマンスを「S ***」と呼びました。彼は得点後に性格と動機の欠如を非難し、彼らは前進することができず、代わりに長いボールに頼ったと言った。 Fullkrugは、それが「考え方の問題」であると述べ、彼らの一貫性のないプレーに対する彼の不満を表明しました。彼はマネージャーのグラハム・ポッターを支援し、結果に対するプレイヤーの責任を強調しました。
3 Comments
West Ham are going backwards under Potter.
He should have never joined a average west team in a rubbish league if it didnt have all the overseas players, managers,owners,and money all wrong, fc bayern munchen .
Notice that the "attack" isn't actually shown or played back on audio. AI garbage