EredivisieのFCユトレヒトとAjaxの間のゲームの概要。 #utraja►Subscribe今すぐhttp://ajax.ms/subscribe►followUS Webサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http://twitter.com/afcajax Facebook:http://facebook.com/afcajax Instagram:http :////////////////////// Tiktok:http://tiktok.com/@afcajax bereal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.threads.net/@afcajax

Share.

39 Comments

  1. Een, opnieuw, trieste middag. Net zo slecht als Willem II uit, waar je ook helemaal niets creërd. Onder het mom van ‘balbezit’ heb je blijkbaar een goed eerste half uur gespeeld terwijl je tegenstander vaker een schot lost met de 25% balbezit in tegenstelling tot de 75% van Ajax. Het is triest, net als het spel van Farioli. 1 Dimensionaal voetbal, heel snel wegwezen en hopelijk met Reiziger en Bogarde volgend jaar verder.

  2. Wie er gaat winnen, is nog niet bekend.
    Wat dachten ze wel niet om zoiets geks te doen?
    Ik denk dat de spelers van Ajax, alleen al door naar de wedstrijd te kijken, ten onrechte denken dat zij definitief kampioen zijn.

  3. Tja overal op het veld beter behalve voorin, hun aanval heeft weinig nodig en doet alles een stuk sneller. Blijft ongelofelijk dat je kampioen gaat worden met sommige spelers.

  4. Utrecht uit altijd lastig voor ons, maar 4-0 er af gepoetst worden is een afgang. 12 punten tegen de 2 enige directe concurrenten is klasse dit seizoen, maar de 2 tegen utrecht en az is natuurlijk slecht. Zegt genoeg. Eerste 30 min geen vuiltje aan de lucht maar Ajax speelde met een tandeloze voorhoede. Niet veel van gezien. Bij Utrecht viel alles goed. Geflatteerde overwinning maar niet minder klote. Ajax maakt de competitie weer spannenDER. Ben ik niet blij mee voor mn gemoedstoestand..

  5. Ookal kampioen er zit geen kwaliteit erin waar is de ajax van vroeger weinig creatieviteit erin volgend seizoen 3 ster spelers minimaal

  6. keeper wordt ongestraft door Ajax speler geschopt, eruit voor altijd , debiel….slecht zeer slecht optreden van scheids.

  7. Nou die Brobbey met een grote strik eromheen ergens naartoe brengen. Man wat is die gast lomp zeg. Hij werkt hard zeggen ze dan. Wat heb je daaraan geen klote. Zet er een spits neer die van de 2 kansen er een afmaakt

  8. Super gefloten bas alleen had ajax 2 x donker rood moeten krijgen😮 maar tja de knvb zou dat zeker nooit goed gevonden hebben

  9. Au,au,au. Wat was dat nou ?En wanneer gooit Farioli nou eindelijk een spits in het elftal. Want Brobbey worstelt duidelijk met zichzelf , de bal en de tegenstander. Ben blij dat ik eerst even naar het einde keek .Want van Utrecht en/of PSV verliezen daar kan ik echt niet tegen en dat kijk ik gewoon niet . Heel naar dit,bah.

  10. Entonces así se siente que Haller te anote… que crack, debíamos de traerlo solo para recambio, que el da para jugar en el Ajax, pero bueno… un grande Haller ❤

Leave A Reply