Arda'yı çerez parasına aldılar o yüzden o kadar önemsemiyorlar, altyapıdan çıkmış sıradan oyuncu muamelesi yapıyorlar. Bu kazmaya verdikleri gibi bir sezonda 27 maçta şans verip ne olup ne olmayacağını görseler keşke.
Transferi (sadece) kara para aklamak için yaptıklarını sanmıyorum. Eintracht Frankfurt’ta çok iyi bir sezon geçirmiş genç bir sırp futbolcuydu. Yugoslav ekolünden gelen bu tip futbolcular hemen hemen her zaman başarı vaat etmiştir. 65 milyon ödemelerinde transfermarkt sitesi büyük etken. Bu malum site Alman veya Alman kulüplerinde oynayan futbolcuların değerlerini hep yüksek tutar. Maalesef hemen her talip olan kulüpler de bu faka basar. Kardeşim, hiç mi kendi aklınız yok? Jović’e dönecek olursam; bence genç yaşta dünyanın 1 numaralı kulübüne gitmenin ve ister istemez oluşan baskının altında ezildi. O yüzden de beklentileri karşılaması imkansızlaştı. Günahını almayayım; onu gördüğümde sanki uyuşturucu kullanıyor gibi bir hisse kapılıyorum. Eintracht Frankfurt dönemindeki başarılı futbolunu tekrar sergileyebileceğinden şüpheliyim.
O sene harikaydi herkes istiyordu Real aldi yarim yamalak oynadi yedek girdi dikis tutturamadi ondan sonrrada yolladilar . Bu arada oralar bsska ulkelere benzemez para falan aklsyamazsin. Ilginc olan yuz milyondan fazls odeyip alinan hazard futbolu unutmustu bence yillarca unnutulmayacak rezillik odur
22 Comments
Olan Adem ljacice oldu
sıradaki arda. futbolcu öğütücüsü madrid
Ljajic'in kariyerini bitiren Jovic'ten BEŞİKTAŞ'lılar nefret eder. En yakın arkadaşının sevgilisi ile evlendi
Arda'yı çerez parasına aldılar o yüzden o kadar önemsemiyorlar, altyapıdan çıkmış sıradan oyuncu muamelesi yapıyorlar. Bu kazmaya verdikleri gibi bir sezonda 27 maçta şans verip ne olup ne olmayacağını görseler keşke.
63 m euro nedir koskoca real Madrid bu Bak Bjk ye bir senede 100 m euro attı çöpe
Luka jovicin zeka seviyesini eşine yıldız (evet gökyüzünde ki yıldızı satın alması ) ile çözebilirsiniz..
Boru değil Madrid !!! Dünyanın açık ara en büyük kulübü Galatasaray ile birlikte!!!
iyi topcu bence
Perez bu transferden parayık kırdı A
Transferi (sadece) kara para aklamak için yaptıklarını sanmıyorum. Eintracht Frankfurt’ta çok iyi bir sezon geçirmiş genç bir sırp futbolcuydu. Yugoslav ekolünden gelen bu tip futbolcular hemen hemen her zaman başarı vaat etmiştir. 65 milyon ödemelerinde transfermarkt sitesi büyük etken. Bu malum site Alman veya Alman kulüplerinde oynayan futbolcuların değerlerini hep yüksek tutar. Maalesef hemen her talip olan kulüpler de bu faka basar. Kardeşim, hiç mi kendi aklınız yok? Jović’e dönecek olursam; bence genç yaşta dünyanın 1 numaralı kulübüne gitmenin ve ister istemez oluşan baskının altında ezildi. O yüzden de beklentileri karşılaması imkansızlaştı. Günahını almayayım; onu gördüğümde sanki uyuşturucu kullanıyor gibi bir hisse kapılıyorum. Eintracht Frankfurt dönemindeki başarılı futbolunu tekrar sergileyebileceğinden şüpheliyim.
Tutmayacagi çok belliydi
benzema da aynıydı. biraz beklenilmesi lazımdı
Futbol para israfından bașka bir șey değil!
dls'deki forvetim..
O sene harikaydi herkes istiyordu Real aldi yarim yamalak oynadi yedek girdi dikis tutturamadi ondan sonrrada yolladilar . Bu arada oralar bsska ulkelere benzemez para falan aklsyamazsin. Ilginc olan yuz milyondan fazls odeyip alinan hazard futbolu unutmustu bence yillarca unnutulmayacak rezillik odur
Ben bu Jovic denilen adamın ismini ilk kez duyuyorum…
Bomboş topçuydu
Caan ay yunayted.gor biz neler cekirik
Genç yeteneklerin keşfedildiği bir takım değil orası kesin
Arda Gülerden uzak olsun
Hazard kendi kendini yedi
Keşke Arda Güler'i de satsa real Madrid