Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads トロントのオラ・ブリンヒルドセンに関するウォーターマンのファウルは、審判のフィリップ・デュジックによって赤いカードにふさわしいと見なされていました。私はそれが行くだろうと思いました…
@Hockeytube19 on 2025-05-19 3:32 PM Didn't look Red card worthy from this view, was a trip, but I see that all the time.
1 Comment
Didn't look Red card worthy from this view, was a trip, but I see that all the time.