Share.

22 Comments

  1. Beşiktaşlıyım osimhen bana göre el nesry ve immobileden kat kat iyi transfer tebrik ederim eğer doğru haber ise

  2. Yani bu kadar önlü futbolcu 25 yasinda yani avrupadan kimse alamadi parasi yok ondan bundan dilenen galatasaray getirdi en köklü oynadigi napoli baska nerde oynamis

  3. Osimhen müthiş bir oyuncu da esas sorun ona kim orta yapacak kim top taşıyacak.son iki sezonu çıkarın bakın bakalım kaç tane orta veya isabetli orta var.bu adamın bu golleri atması için beslenmesi gerekir kenarlardan ve merkezden. bu tür oyuncular da olmadığına göre yüzde kaç verim alabilirsin bu tür oyunculdan.İcardi de aynı sorunları yaşamadı mı geçen sezon ki buna rağmen gol kralı oldu. ama bu sezon bu eksikler gönderilmeden hiçbir alamazsınız bu iki oyuncudan.bari eksik olan bölgeleri lige yetiştirin de lig de üst sırada kalmayı başarabilsin Galatasaray

  4. GS i alt üst edecek…para konusunda…Tursun zaten bye bye olmuṣ…ama bi yarım sezon…dünyanın tüm tesadüfleri bi araya gelip…hepimize seyir keyfi yaṣatịr Osimhen inṣallah…

  5. Icardi son maçta taa orta sahaya gelip topu alıyordu…topu oyunda özlediği için…Osimhen herhalde direkmen Musleradan alır topu…

Leave A Reply