Fernando Muslera bir efsaneden çok daha fazlası seni unutmayacağız Kral iyiki Galatasaraylıyım artık bir elmander Türkiye'de Galatasaray da oynadığı dönemin bir video görmek isteriz seviliyorsunuz saygılar
her zaman karaktersiz gs li futbolcuların yanında en karakterlisi buydu artık son 3 4 yıldır muslera da çok çirkefleşti rol yapmayı bıraktı ben öyle düşünüyorum young boys maçında gol atan 20 yaşında zenci çocuga tekme atmalar falan kendini çok kötü durumlara düşürdü
Fenerli olarak adamın formasını emekli etmeliyiz bence. En az 4 tane şampiyonluk sırf bu adam yüzünden kaybedildi. Aynısını NBA'de Miami yapmıştı, play-off'larda canlarına okuyan oyuncunun forma numarasınemeklo etmişlerdi.
37 Comments
Kvaratskhelia gelsin
Adam her türlü efsane oldu abi kalp atarsan mutlu olurum
Tek kelimeyle:EFSANE
İlk
🧤
Sayın ali koç ve ekibi olarak,başarılar dileriz.
Son anda muslera…
Orada genelde muslera olurdu ama muslera yok
Fernando Muslera bir efsaneden çok daha fazlası seni unutmayacağız Kral iyiki Galatasaraylıyım artık bir elmander Türkiye'de Galatasaray da oynadığı dönemin bir video görmek isteriz seviliyorsunuz saygılar
her zaman karaktersiz gs li futbolcuların yanında en karakterlisi buydu artık son 3 4 yıldır muslera da çok çirkefleşti rol yapmayı bıraktı ben öyle düşünüyorum young boys maçında gol atan 20 yaşında zenci çocuga tekme atmalar falan kendini çok kötü durumlara düşürdü
"SON ANDA MUSLERA…"
Vay be
Varlığı olmadığı sürece yokluğu dolmayacak o yegane kişi…
Bi ayrılık daha mı😞
😢😢😢😢😢😢😢😢😢❤❤❤
Galatasarayda en çok saygı duyduğum futbolcuydu her zaman Türkiye efsanesi olacaksın… 👏👏
Yolun açık olsun baba
6 yaşında bir Galatasaraylı, takımı futbolcuları tanımaya başladığı yaşta tanıdı Nando'yu. Şimdi o çocuklar 20 yaşında ve sadece onu gördüler.
Admin valla bugün de kalbimizi sızlattın özleyeceğiz be Kaptan…😢
Harika kaleci❤
Kendisi M.united Tottenham n.united Barcelona ve PSG teklifleri reddetti Galatasaray dayken büyük efsane ❤️
-Kaptan her zaman gemiyi en son terk eder
❤❤
~NANDO
Çocukluk kahramanım kaptanım
Ama Ben nasıl yapacağım şimdi sensiz Galatasaray hiç izlemedim ki
3 4 ay önce yuhlanıyordu ne oldu bi anda değere bindi xd
Tarihin en büyük balonu sonunda gitti görecez bakalım kim kimi arayacak. Zengin ettiniz adamı o paraları rüyasında göremezdi
Muslera dışında Galatasaray kalesinde kim olursa olsun güven vermiyor ..!~🥀
Her beğeni Muslera için veda gözyaşları👇🏻
😢
Vay be
O kadar güzel anlatmışsın ki gözlerin dolması elde değil
Futbol'a dâir aklımda kalan, kalacak en güzel şeysin Nando. Seni çok seviyorum.
Herkes gider muslera kalır derdik ama zamanı artık geldi yolun açık olsun unutulmaz adam
Muslera gitmeee eeee😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😖
Muslera geldikten 1 ay sonra dogdum ve sonra; Muslerayla büyüdüm, ciddi manada…
❤
Fenerli olarak adamın formasını emekli etmeliyiz bence. En az 4 tane şampiyonluk sırf bu adam yüzünden kaybedildi. Aynısını NBA'de Miami yapmıştı, play-off'larda canlarına okuyan oyuncunun forma numarasınemeklo etmişlerdi.