ACミラン版のページに従うことを忘れないでください!私はあなたと最高のACミランクリップを共有します。チャネルリンク。 https://www.youtube.com/c/rossoneriedition著作権免責事項:「著作権と関連する権利に関する1994年2月4日の法律このビデオは、自然界では非営利的で変革的であり、必要以上にオリジナルを使用しておらず、元の作品の市場に悪影響を及ぼさないため、米国の著作権法に基づいて公正に使用されています。」 360edition #ASMONACO#beşiktaş#breelembobolo

Share.

25 Comments

  1. Bence ikinci forvet olarak alınacak başkanın çok iyi dediği forvet bumu immobile gidecek bu ikinci santrafor olacak rakiplerin forvet hattına bakın bizim yedekleride guclendirmemiz lazım bu net bir oyuncu değil immobile gibi olabilir en doğrusu yedek olarak almak

  2. Rafa Silva'yla birlikte çok harika olabilirler, muçi ve arroyo'nun da performansını artırır. Mustafa'yı da Embolo'nun yedeği okarak yetiştirebiliriz.

  3. Bu adam çok fena Batshuayi vibesi veriyor. Beşiktaş, Embolo'yu yedek forvet olarak alacak ama ondan iyi 1. santrafor kimi düşünüyorlar acaba bu da merak sorusu

  4. Besiktas malesef kronik sakat, agir sakatlik hikayeli oyunculara yönelmekten vazgecemiyor. Bunun da sebebi var. Parasizlik . Takimlar bu tür oyunculardan neredeyse bedavaya kurtulmak istiyor. Yeterki maaş yükü kalksin diye.

    Besiktas gibi maddi zorluk ceken ama bir o kadar da taraftar baskısıyla yıldızımız isimlere yönelen takimlara kakalıyorlar bu oyunculari. Besiktasin senelerdir nerede sorunlu oyuncu veya yaşlı oyuncu varsa salt taraftarın gazıni almak için yönelmesi tesadüf olamaz.

  5. Aman sakın rica ediylrum hatta yalvarıyorum almayın..Yemin ederim 1.ligde bunun gibi sürüsüyle var..Bizlere eziyet cektirmeyin..

  6. Tek kelime söylüyorum besiktasin oyuncusu değil halen gidiyorlar ölü forvetleri alıyor bu kadar amatör yönetim görmedim Gutti hernandesin bir sözü var: Beşiktaş Profesyonel kulüp ama Amatörce yonetiliyor demişti harbiden öyle

  7. Senin yapacagin transferin taaa 1 sezonda 12 gecemiyeni Bjk forvet yapacan Bjk Baskan diye gelen Bjk en Büyük Düsmani bu serefsizligi yapamaz defolun lan hepiniz Bjk basindan Zengi Bir babayit cikar elbet amk yönetimleri

  8. Bu da immobile gibi poşet çıkarsa daha da beşiktaşın adını ağzıma almam. Beşiktaşı bitirmeye çalışıyolar demektşr

Leave A Reply