am beste spieler (zeme mit em xhaka) vo de schwiz sege dass er e bestimmti rolle akzeptiere muess isch insane. mer cha zuekunft vo de schwiz mit junge wilde ufbaue aber dadezue bruchts au erfahreni und dass de shaqiri das isch, isch ja wohl kei diskussion. zahle lüged nöd!!!
Ein Yakin ist und wird nie ein guter Trainer sein! SFV schmeisst bitte diesen Trainer Raus! Nachhaltig mach Yakin die kaputt! Shaq wäre eine tolle Option in seiner aktuellen Verfassung!
4 Comments
Ich glaube das Problem isch d Rolle wo de Shaqiri bem Yakin hed und das verstoo ech au nur uf de Ersatzbank hocke hätt ech au kei loscht.
am beste spieler (zeme mit em xhaka) vo de schwiz sege dass er e bestimmti rolle akzeptiere muess isch insane. mer cha zuekunft vo de schwiz mit junge wilde ufbaue aber dadezue bruchts au erfahreni und dass de shaqiri das isch, isch ja wohl kei diskussion. zahle lüged nöd!!!
Ein Yakin ist und wird nie ein guter Trainer sein! SFV schmeisst bitte diesen Trainer Raus! Nachhaltig mach Yakin die kaputt! Shaq wäre eine tolle Option in seiner aktuellen Verfassung!
Ist er selber zurückgetreten oder wurde er einfach nicht mehr nominiert?