Τον Ντέλια και τα μάτια σας, ο μόνος μαζί με Ζίβκοβιτς που έχει τεχνική υψηλού επιπέδου στην ομάδα είναι. Ντεσπόντοφ τσαπατσούλης αλλά η ενέργεια του και οι θέσεις που παίρνει τον κάνουν σημαντικό στην ομάδα, 1 γκολ και ασίστ εχθές. Καμαρά πολύ λίγος, το ίδιο και οι επιθετικοί μας..
Χθες, λόγω προβλημάτων με την εκπομπή, έχασα το μισό του πρώτου ημιχρόνου, αλλά θα ήθελα να συγχαρώ ολόκληρο το προπονητικό προσωπικό, τη διοίκηση του Συλλόγου, τους παίκτες, τον αρχηγό μας Ραζβάν Λουτσέσκου για αυτήν την πολύ σημαντική νίκη και χαίρομαι που ο αδερφός μας από τη Βουλγαρία, Κιρίλ Ντεσπόντοφ, σκόραρε στο χθεσινό αγώνα. Είναι κρίμα που ο αδερφός μας από τη Σερβία, Αντρίγια Ζίβκοβιτς, δεν σκόραρε χθες, αλλά ο αδερφός μας από τη Σερβία έδωσε ασίστ, και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που ο αδερφός μας από τη Ρωσία, Φεντερό Τσάλοφ, κατάφερε να διακριθεί για τον ΠΑΟΚ. Λίγο αργότερα, θα κάνω τη μικρή μου ανάλυση του χθεσινού αγώνα και θα το μοιραστώ μαζί σας. 😎🤗🇹🇩🇧🇬🇷🇸🇷🇺
23 Comments
μαγε ντελια
Despodov and Zivkovic need to start together. They are very dangerous combination.
Felicitaciones por la Victoria. Bravo PAOKARA! ⚪⚫🦅🥇✨🙌
Έγραψε ιστορία ο Despodov με ασίστ και δικό του πρώτο γκολ του ΠΑΟΚ το οποίο είναι το πιο γρήγορο στην ιστορία του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη 💯
Με αυτήν μαγιά που έκανε ντελιας που θα το ζήλευε κάθε Μέσσι Ρονάλντο αντί για 20μ θα τον δώσουμε 30μ για πλάκα!!!
Τι μπαλα παίξαμε ρε επιτέλους καυλωσαμε όλοι
rizane toze horoshi,
PAOK ljubovj moja!
Федя! Верим! Молодец!
👎
Ποια ομάδα είναι αυτή πού φορά ασπρόμαυρη φανέλα?😅
Oky, I came her for game highlights, but there is only PAOK highlights😄 Whaath!!!
ΠΑΟΚ σε ευχαριστούμε που υπάρχεις στην ζωή μας, ερχιζει η αντεπίθεση ⚪⚫✌️👏👏👏👏👏😉Casper 4 PIRAEUS 🦅🏳️🏴🇬🇷✊🚩🇨🇺🇻🇳🇵🇸
😂 да ладно? Чалов? Чалов забил гол? За паок? Ну не хотел я сегодня пить 😂😂❤ . Ну ладно 😂 ! Один ледяной стаканчик пивка можно выпить 😂
Τον Ντέλια και τα μάτια σας, ο μόνος μαζί με Ζίβκοβιτς που έχει τεχνική υψηλού επιπέδου στην ομάδα είναι. Ντεσπόντοφ τσαπατσούλης αλλά η ενέργεια του και οι θέσεις που παίρνει τον κάνουν σημαντικό στην ομάδα, 1 γκολ και ασίστ εχθές.
Καμαρά πολύ λίγος, το ίδιο και οι επιθετικοί μας..
2ο ματς χωρίς τον ιδιόρρυθμο Τάισον κ ο ΠΑΟΚ είναι διαστημικός…
Bravo PAOKARA MOY
Darwin Northern Australia
Χθες, λόγω προβλημάτων με την εκπομπή, έχασα το μισό του πρώτου ημιχρόνου, αλλά θα ήθελα να συγχαρώ ολόκληρο το προπονητικό προσωπικό, τη διοίκηση του Συλλόγου, τους παίκτες, τον αρχηγό μας Ραζβάν Λουτσέσκου για αυτήν την πολύ σημαντική νίκη και χαίρομαι που ο αδερφός μας από τη Βουλγαρία, Κιρίλ Ντεσπόντοφ, σκόραρε στο χθεσινό αγώνα. Είναι κρίμα που ο αδερφός μας από τη Σερβία, Αντρίγια Ζίβκοβιτς, δεν σκόραρε χθες, αλλά ο αδερφός μας από τη Σερβία έδωσε ασίστ, και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που ο αδερφός μας από τη Ρωσία, Φεντερό Τσάλοφ, κατάφερε να διακριθεί για τον ΠΑΟΚ. Λίγο αργότερα, θα κάνω τη μικρή μου ανάλυση του χθεσινού αγώνα και θα το μοιραστώ μαζί σας. 😎🤗🇹🇩🇧🇬🇷🇸🇷🇺
Ο ΝΤΕΛΙΑΣ κουβαλούσε και μοίραζε χωρίς αυτόν τι θα κάνουμε του χρόνου
Mono paok ⚪️ ⚫️🇬🇷💪
Για οσους κραζατε Ντελια και Ντεσποντοφ 😂🖕
PAOK without doubt the greatest team to come out of minor Asia 😮😅
Keep going PAOK ⚫⚪
Anjeng kalian paok,babi,vising kalian