ZiraatTürkiyeCupTrabzonsporとGalatasarayとの最終試合。 Trendyol Super League 35週間、ブラックシーチームでトランプカードを共有します。今回は、カップファイナルのGaziantep Metropolitan Stadiumと戦っていました。リーグ2-0のブルゴーニュブルーは、イエローレッドを知っていたため、カップ決勝は相手に対する優位性を確立することができ、オカンブルクはリーダーシップの下でシーズンの最初のトロフィーを獲得しました。 3-0で終わる試合でのガラタサライのゴールは、5分、46分、63ビクター・オシムヘンが記録されました。この結果、Cimbomはトーナメントで19回目のカップを博物館に連れて行くことに成功しました。 YouTubeチャンネルを購読するGalatasarayニュース#galatasaray #cimbo #gs #okanburuk
31 Comments
Tmm haftasonu kesin yedek 😂😂😂
Ağa biraz sesli söyle sesin çıkmıyor domates domates😭😭😭
Torrik sendemi oldun Angarali 😅😅😅
Bu adam acayip sempatik yaa 😊😂😂
Asalak tayfa:Galatasaray da kaos 😂
Lan sus
Arkayı da kesiyo sürekli hoca geliyo mu diye 😅 gelse topuk 😅
Fenerbahçe taraftarının Ali koç istifa söylemlerinden etkilenmiş olabilir 😂😂
Avrupa maçlarından sonra istifa ettirilmesi istenir zaten
Rakip olmayınca kendine saran takım
😂😂😂😂😂
UEFAda başarı bulumayinca okan istifa puhahahaha😂😅
yavaşca söylüyor ki duymasın diye 😂
😂😂😂😂😂
Seviyorum bu çocugu
😁😁😁
Seni gidi şakacı şey 😁😁😁
Edirne'nin batısında kayıp Okan. Aslında doğru söylüyor Torreira da farkında değil.
haha gülmekten osimenin kafasina sictim
Patates patatessss
ahahha gönderme seziyorum hocam
Sen yürek yedin toreira 😅😂😂?
MOURİNHO İSTİFA😊😊😊
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Torrera, Mertens, Osimhen alt yapıdan yetişmişler gibi helal 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷💛❤
Sem simdi yandın😅❤💪👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂❤❤
Takımın özgüveni tam 😂😂😂😂 ağam egliyo
Domates😅
BJK li olarak Okan gitsin Fatih terim gelsin Okan çok hile yapıyor