– なぜ彼は罰則を節約するのがとても上手なのですか? 🧱 – 元ニューイングランド革命のチームメイトであるデジュアン・ジョーンズの印象 – 最近癌から亡くなったマリア・ジュスツィクを称える❤ @ゴールドカップでアメリカのために再びヒーローを演じた後、マット・ターナーがモーニング・フッティに加わりました。すべてのUEFAチャンピオンズリーグマッチマッチライブでパラマウント+:http://bit.ly/uclonparamountを見るUEFAチャンピオンズリーグのすべての拡張ハイライトはこちら:http://bit.ly/championsleagueextendedhights http://bit.ly/cbssportsgolazoソーシャルメディア全体でフォローしてください! ○Twitter:http://twitter.com/cbssportsgolazo○Facebook:http://facebook.com/cbssportsgolazo/○instagram:http://instagram.com/cbsportsgolazo○tik tok:http:/atiktok.comsportsolazo sportscbeds Golazoチャンネル! ○CBS Sport Golazo -Europe:http://bit.ly/cbssportsgolazoeurope○攻撃3番目:http://bit.ly/attackingthird○cbs sports golazo – asia:http://bit.ly/cbssportsgolazoasia home of serie a and nusl forms home and予選、アルゼンチンのリーガプロフェッションデフトボール、ブラジルのカンペナトブラジラトブラジアリアリーセリー、ヨーロッパリーグ、ヨーロッパカンファレンスリーグ、…
15 Comments
He needs to like move to a Brentford or Brighton
No es un héroe el gol de empate fue auto gol
This freaking guy!
Daddy
Was this Gold Cup created just so the USA could pretend it was a good at soccer by beating a bunch of other mediocre teams?
Por que no es titular en Arsenal?? Tiene muchas cualidades de un gran arquero
Yea he’s a good penalty stopped because he definitely stopped all of sportings penalties a few months back oh yea totally
Why isint this being talked about in first take or undisputed?
I tuned out when the commentator said “kick taker”
No one cares
He is good but the penalties were really poorly taken, let's be honest
Matt's the real deal. I really hope he gets more time to show his talent in Europe next season.
He's always been one of the good ones.
This didnt age well lol
This aged pretty well😂
Negl some of those penalties should’ve been predictable (the ones with the small angle run ups especially)