Share.

10 Comments

  1. Ορμπελίν μόνο. Και κουτσός πρέπει να παίζει γτ δεν υπάρχει σωτηρία αλλιώς όπως είμαστε αυτή την στιγμή

  2. Παίχταρος αλλά του έχουν πιεί το αίμα. Παιζει μόνιμα πλεον στο 60 τοις εκατο που μπορει.

Leave A Reply