Josip Sutaloは、今シーズン、Ajaxで最高の選手の1人です。 Kroaatを文字通り、比fig的にスポットライトに陥れるのに十分な理由。 Johan Cruijffアリーナの畑では、中央のディフェンダーの画像を見て、サッカー場の外での彼の人生、両親との関係、脱出室への好みについて話します。彼はまた、Luka Modricからのビデオメッセージに驚いています。 #sutalo►SubsubscrbebeNow http://ajax.ms/subscribe►FollowUSWebサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http://facebook.com/afcajax: http:/afcajax.com/afcamajax.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/facebook.com/afcajax.com/afcamajax.com/afcajax.com/afframajax.com http://tiktok.com/@afcajax bereal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.threads.net/@afcajax
32 Comments
Hij verdient deze eer
Wat fijn dat er een uitgebreid interview is met Sutalo. Hij is dit seizoen een sterkhouder in onze defensie, wat een verschil vergeleken met vorig jaar. Zou graag meer andere spelers aan het woord zien (ook bij de interviews van ESPN en NOS) met bijvoorbeeld Henderson, Rugani, Gaaei, Kaplan en Edvardsen.
Gooi het gewoon online gezeik met die première ❌
Sutalo verdient dit de eer
Josipje Josipje Sutalo!!!!!🇭🇷
Our Kroatisch legend!
Josip Sutalo is voor mij echt een van de uitblinkers dit seizoen. Alles wat wij vorig seizoen van hem verwacht hadden te zien komt er dit seizoen wel uit. Het zal vooral te maken hebben met speelstijl, gewenning en de juiste trainer die zijn kwaliteiten optimaal weet te benutten.
Dear Josip. please remain with the club another season and then make your move to a bigger league and bigger club. We love you, we see your qualities and please don't listen to so called pundits and journalists that can't even properly analyse a game. Josip, you are our Hrvatski Car! ❌❌❌
Geitje Šutalo ❤
💪💪
GEJOSIPT
Josip❌❌❌
Jole postao si prava legenda idemo do pobjede 🫶🏼
Bijzonder stukje van Luka Modrić. Zou Van Dijk ook alles volgen en onze jongen opbellen als het minder gaat?
Aimoooooo Josip
Had dit interview met niemand zo graag gezien als met Josip
we love you man!
Wat een Geitje dit seizoen die Sutaló speelt echt een stabiel topseizoen 🇭🇷💪🏻🔥❌️❌️❌️
Speler van het seizoen wat mij betreft. Wat een seizoen speelt hij, echt een monster met z'n uitschuifbare benen.
Een echte prof, een topspeler die binnen een aantal jaren voor ManCity, ManU, Real of Barca speelt
Josip verdient kampioen te worden met Ajax dit seizoen
gejosipt
Wat een kritiek ik had op deze man vorig seizoen. Nu hoop ik dat ie nog lang bij ons blijft. Hulde, Josip 🙏🏼
Respect for sutalo great defenderrrrr
Wat een prettige en beschaafde man.
Gejosipt!
Hij speelt echt als een baas 💪.
Haal Modric nog een jaartje naar Ajax
He's my friend's cousin. He speaks English, but he doesn't want to sound dumb. Hopefully, he stops being so shy
Over groei gesproken… geweldig om te zien hoe hij het nu doet, hij kan dus niet alleen goed voetballen maar is mentaal ook ijzersterk.
Blijf het bijzonder vinden dat spelers er niet alles aan doen ervoor te zorgen dat ze al vroeg vloeiend Engels spreken. Je weet toch dat je ooit het land gaat verlaten als je succesvol bent? Los daarvan fantastische revanche van deze man!
Onaj onaj🤣 daj pricaj jbt
Hij heeft er voor gevochten. Wat een baas.
Josip lijkt me een sympathieke jongen, echte prof en ik bewonder hem omdat hij zich vanuit een diep dal heeft opgewerkt tot een vaste kracht in het succesvolle basisteam. Mede dankzij hem is de Ajax defensie veruit de minst gepasseerde in de Eredivisie dit seizoen. Ik hoop dat hij nog een paar jaar bij Ajax zal blijven en dan een welverdiende transfer kan maken naar een topclub in de Premier League, Serie A of vergelijkbaar.