各シーズンの終わりに、年間最優秀選手賞と最優秀選手賞が授与されます。ケネス・テイラーはサポーター協会から年間最優秀選手賞を受賞し、ユーリ・バースはアヤックス技術スタッフから年間最優秀選手に選ばれた。ケネス・テイラーが親友ブロビーの後継者となり、ユーリ・バースがジョレル・ハトの後任となる。 #Ajax ►今すぐ購読 http://ajax.ms/subscribe ►フォローしてください ウェブサイト: https://www.ajax.nl Twitter: http://twitter.com/afcajax Facebook: http://facebook.com/afcajax Instagram: http://instagram.com/afcajax TikTok: http://tiktok.com/@afcajax BeReal: https://bere.al/afcajax スレッド: https://www.threads.net/@afcajax
21 Comments
❌❌❌
Thank you farioli
Een echte Ajax Speler ❤
Wat ga ik die farioli missen
Kenneth from another planet
SInds Baas geblesseerd raakte ging het minder goed en gingen we wedstrijden verliezen. Toeval? Ik denk het niet!
Dit had je van mij ook gewoon op het veld mogen doen zondag. Dan had je als publiek extra waardering kunnen tonen.
❌❌❌
Baas was een groot gemis de laatste wedstrijden
Taylor is echt goed ik hoop dat hij nog één seizoen blijft.
Kenneth Taylor you are my favorite football player, I wish to see you play live one day!
Baas is de meest onderschatte verdediger van de eredivisie
Love from the U.S.A.
Nekketh mi boy! Youri Baws!!
Het viel me niet eens op hoe vaak ik op taylor stemde voor mvp 😂❤
Gefeliciteerd mannen, goed seizoen gedraaid. Baas nu ijzersterk terug komen. Achternaam heb je mee.
Taylor zeer verdiend! wat was hij in Bloedvorm dit seizoen nog nooit zón goed seizoen geweest en als een carrier gezien voor het team dit seizoen! #KenethTaylor wat een Goat 💪🏻🔥🙌🏻🥵🇳🇱❌️❌️❌️
Kippenvel bij dat stukje van taylor die scoort bij feyenoord
ajax gaat komend seizon gewoon weer medoen om de titel
durchaus verdient
Een mooie prijs voor de Ajacieden Kenneth Taylor en verdediger Youri Baas. De twee Ajax spelers voetbalden constant bij de Amsterdammers. Zij hebben deze prijs verdiend dit seizoen bij Ajax. 😊