#BMGB04 |第1節のハイライト! ► 今すぐ購読: https://redirect.bundesliga.com/_bwCS 2024/25 シーズン第 1 節、ボルシア・ムグラッドバッハ対バイエル 04 レバークーゼンのブンデスリーガ ハイライトをご覧ください!ゴール: 0-1 グラニト・ジャカ (12 分)、0-2 ヴィルツ /38 分、1-2 エルヴェディ (59 分)、2-2 クラインディエンスト (85 分)、2-3 ヴィルツ (90 分 + 11 ペナルティ) ► あなたの国でブンデスリーガを視聴: https://redirect.bundesliga.com/All_Broadcaster ►ブンデスリーガ コミュニティ タブ: https://www.youtube.com/bundesliga/community ブンデスリーガの見逃せないドラマに満ちた試合日がまた始まりました。ドイツのサッカー リーグのハイライトをお見逃しなく!ブンデスリーガの公式 YouTube チャンネルでは、最高のゴール、最高の瞬間、その他知っておくべきことに関するビデオにアクセスできます。ぜひ今すぐ購読し、https://bndsl.ga/comYT にアクセスして、お気に入りのチームの試合日程、分析、ニュースの詳細をご覧ください。
23 Comments
Watch Bundesliga Highlights on YouTube!
► Sub now 👉 https://redirect.bundesliga.com/_bwCS
Jeremie frimpong
Xhaka is an absolute baller
Adu ama gua bang, minsoc ajeee
Леверкузен опять отскочил на последней минуте
Here for xhaka goal
the goal of wirtz is like the goal of parejo in the matc villareal vs celta both miss the penalti and later score to make their clubes win
i knew it was Xhaka before he kicked the ball. Only him
Our man Khaka. Arsenal is happy and proud
Xhaka missile!! Maybe best goal this season. Good job guys and Xabi who refuse more milions salary in Liverpool, Bayern… His heart is in Leverkursen.Very good player, never was arogant player and now he will be in top 3 best coaches in the world. Some more experience he need and all big clubs want him. I hope they win again Bundesliga last 14 years Bayern and Borussia only. Fresh air, good team. Wirtz, Fripomg and Grimaldo are scary!! Respect from Slovenija. 👍🇸🇮
That goal after the keeper saving the PK ..that hurts man..really hurts
VARkusen
Fvckin VAR is a jokee😂😂😂
0:09 Xhaka, Amazing!
Bayer again is great comeback in last minutes🔥🔥🔥
Granit xhaka what a goal crazy goal😈😈😈
👍
Dude me Bon cho duc da Banh Kieu cho covic19 Toi Chet het CA Nuoc tui bay Di cho duc con cho
Harris Jason Taylor Helen Smith Susan
That was an absolute rocket from Xhaka 🚀🚀🚀🧨🧨🧨🧨☄️☄️☄️☄️
레버쿠젠 초반미끌
김민재에게 행운이 따르는 2024-25 시즌인 듯
잘해라 민재 우승각 떳어
상대의 전방압박이 들어오면 볼을 끌지말고 앞으로 냅다 질러
It was very informative
i love that fans got angry at half time, and burn the things, end up getting a better performance from the team, altho we lost the match but its good