_____________________________________________________________ ✔️毎日のルポルタージュ ✔️興味深いインタビュー ✔️試合と時事問題の解説 ✔️誰も忘れないスポーツの瞬間の説明 ▶ワンクリックで bwinSPORT FM 94.6 の YouTube チャンネルに登録: https://www.youtube.com/channel/UC8JX03ayxkgAJ9pycJTp9mw/?sub_confirmation=1 ▶オンデマンド: 聴くお気に入りの番組をもう一度: https://www.sport-fm.gr/radio/on-demand ▶bwinSPORT FM 94.6 の番組をライブで聴く: https://www.sport-fm.gr/player/ ▶最新ニュースをすべて読む: https://www.sport-fm.gr/ どこでも bwinSPORT FM 94.6 をフォローして、何も見逃さないようにしてください! ▶Facebook: https://www.facebook.com/SPORFMOFFICIAL/ ▶Instagram: https://www.instagram.com/sportfm946/?hl=el ▶Twitter: https://twitter.com/sporfm946 ▶Googleニュース: https://news.google.com/publications/CAAiEDI3N3bJ4T5TPC8PnM_PCVcqFAgKIhAyNzd2yeE-UzwvD5zPzwlX?oc=3&ceid=GR:el

Share.

27 Comments

  1. Ακόμα μια ευτυχισμένη βραδιά για την κυρία Αντιγόνη.αντε και Αρεοπαγίτης

  2. Για Πανσερραϊκό Ατρόμητο και τέτοιες ομαδουλες καλός είναι ο πέναλτιακος Αμπελοκήπων….στα ντέρμπι όμως τρώει φαπα από την ΑΕΚ γλύτωσε ήττα από παοκ και πήρε στα χαρτιά τον Ολυμπιακό

  3. τι να τους κανουμε τους εχθρους οταν οι δικοι μας δημοσιογραφοι επαινουν το μεγαλυτερο ταγαρι που εχει περασει απο τον Παναθηναικο…

  4. Εσύ Τασούλη αγόρι μου έχεις καταντήσει χειρότερος του Τσουκαλά. Εν τω μεταξύ μπάλα δεν ξέρει καθόλου

  5. Έχει πάρει πρωταθλήματα ο Μαρινάκης ο Μελισσανίδης ο Σαββίδης πήρε και αυτός αν δεν πάρει και φέτος ο αφραγκουζος με χάρτινες νίκες με πέναλτι με αποβολές αντιπάλων δεν θα το πάρει ποτέ

  6. Ρε Νικολογιαννη πιο ευκολο γκολ εχει ο Παναθηναϊκός;;; κατάλαβε επιτελους οτι η διαφορα των τριών ομαδων που θα διεκδικήσουν το πρωτάθλημα με τις ομαδες απο 6 κ κ κατω εινσι χαώδεις κ οτι το πρωτάθλημα θα κριθει στα ντέρμπι κ το πολυ κανα στραβοπστημα στο γεντί κουλέ.Μη πουλας σανο στο κοσμο οπως ο Νικολακόπουλος.ο Παναθηναϊκός φυσικα κ ειναι καλυτερος σπο περυσι ομως δε μας εχει πείσει ακομα οτι θα ειναι ο νικητης των περισσότερων ντέρμπι για να παρει το τιτλο

  7. Όποιος ξανακάνει τέτοια βλακεία εν ώρα αγώνα πρόστιμο από την ΠΑΕ να βάλει μυαλό. Κρίμα σε ένα τόσο ωραίο παιχνίδι να συμβαίνουν τέτοιες ηλιθιότητες

  8. Ενα μονο….βλέπω τα πιο πολλά σχόλια ειναι απο οπαδούς άλλων ομάδων….τοσο πολυ σας τσούζει ρε?????

  9. σκοτωμενοι οι παικτες του παναθηναικου, εχει χασει τα αποδυτηρια ο γιοβανοβιτς..

  10. Φάουλ στην Θεσσαλονίκη πέναλτι στην λεωφόρο…. φάουλ στην Αγγλία κόκκινη στην λεωφόρο… όλα υπέρ σας όλα για εσάς 😂😂😂

  11. O Πανσερραϊκός χτες, ήταν η καλύτερη ομάδα (απ' τις Ελληνικές) που είδαμε σε αυτό το γήπεδο, φέτος. Ακόμη κι απ' τον ΠΑΟΚ. (Πολύ καλός κι ο ΠΑΟΚ, εννοείται, αλλά οι Σέρρες καλύτερες). Και θα πάει καλά ο Πανσερραϊκός φέτος. Η ομάδα αυτή ήρθε για να μείνει. Καλοδουλεμένο σύνολο, άριστη φυσική κατάσταση (τρεχαντήρια όλοι) και πολύ μα πολύ, ομαδικοί! 'Ηταν πειθαρχημένοι και ήξεραν τους ρόλους τους.
    Απ' την άλλη ο Παναθηναϊκός που δεν άφησε περιθώρια. Αν και έπαιξε στο ρελαντί, μετά την υπερπροσπάθεια με την Ρεν και με αλλαγές αρκετές (υποχρεωτικά) στην σύνθεσή του, ωστόσο δεν άφησε περιθώρια για ελπίδες ή αμφισβητήσεις.
    Και έφτασε σε μία ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ νίκη, πέντε – μηδέν (αντί για 9-0), έχοντας όμως και τρία δοκάρια και σωρεία χαμένων ευκαιριών.
    Τυχερές οι Σέρρες που στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου ο ποδοσφαιριστής τους έπιασε τον Σπόραρ απ' όπου… μπορούσε, μια και το γκολ εκείνο ήταν σίγουρο. Το πλήρωσε όμως με αποβολή, αλλά τουλάχιστον το τέρμα εκείνο το γλύτωσε! Δεν ξέρουμε μετά πού θα σταματούσε το κοντέρ αν είχε μπει κι αυτό.
    Ακυρώθηκε και γκολ του Παναθηναϊκού γιατί οι VARίστες είδαν το κορδόνι παπουτσιού πράσινου… (ή το όργανό του· δεν ξέρουμε) να εξέχει.

    Γελάμε όμως, όχι απ' την νίκη και την βαθμολογική θέση, αλλά απ' τα χαζούλικα τρολ που ξέβρασαν πάλι οι γνωστοί μηχανισμοί προπαγάνδας, ξέρετε, τους κομπλεξικούς πονεμένους, τις “κρυφές” με τα χίλια ονόματα, που μας λένε ότι οι Σέρρες έχασαν επειδή… πάνω στον πανικό τους έβαλαν αυτογκόλ! Και διάφορα τέτοια χαριτωμένα.
    Δεν κοιτάνε τις ομαδούλες τους καλύτερα και την φάτσα τους στον καθρέφτη…

  12. 5 – 0, αντί για δώδεκα – μηδέν, άπειρες χαμένες ευκαιρίες, ένα (κακώς) ακυρωθέν γκολ επειδή εξείχε το όργανο του παίκτη (τι να κάνουμε; εμείς οι πράσινοι το 'χουμε μεγάλο), τρία δοκάρια, σύνθεση με αναπληρωματικούς, Βιλένα έξω από νωρίς, διαιτητής που όλο έδινε φάουλ ανύπαρκτα εις βάρος των πρασίνων και έκοβε επιθέσεις, και οι χανουμογαβριέλες εδώ, να μας ζαλίσουν τον έρωτα.
    Ρε! Στις ομαδούλες σας γρήγορα! Μας πρήζετε τα μέζεα!

Leave A Reply